اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان:

7 طرح شهرک صنعتی شادگان در هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان گفت: هفت طرح شهرک صنعتی و دارخوین شادگان با اعتباری افزون بر 23 میلیارد و 351 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

7 طرح شهرک صنعتی شادگان در هفته دولت افتتاح می‌شود

رضا صلبوخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در شادگان اظهار کرد: تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در شهرک‌های صنعتی به خوبی مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: چرا که این شهرک‌ها با تأسیس و تکمیل زیرساخت‌ها با ارائه خدمات به تولیدکنندگان و صنعتگران، امکانات مطلوبی را مهیا می‌کنند.

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان تصریح کرد: از این‌رو آمادگی را داریم که هشت پروژه عمرانی که در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین اجرا و به بهره‌برداری رسیده را در هفته دولت افتتاح کنیم.

وی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص داده شده به پروژه‌های مذکور گفت: در این راستا اعتباری افزون بر 23 میلیارد و 351 میلیون ریال هزینه شده است.

* 7 طرح صنعتی در شهرک صنعتی شادگان راکد مانده است

صلبوخی با بیان اینکه در حال حاضر دو کارخانه صنایع لبنی نگاه دورق و شرکت تصفیه و بسته‌بندی آب آرش آبنوش در این شهرستان فعال است، افزود: پنج کارخانه تولیدی قند مایع خرما، تولید روغن هیدرولیک و موتور، تولیدی انواع جداول و کفپوش‌های بتنی، فرومنگنز و پتروشیمی آرابیان شیمی نیز در مرحله احداث است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی بتوان در سال تولید ملی، اشتغال مناسبی را برای جوانان بومی جویای کار فراهم کرد.

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان در ادامه عنوان کرد: امیدواریم مسئولان با اختصاص اعتبار ویژه و حمایت از بخش صنعتی شادگان، هفت طرح راکد موجود در شهرک را مورد بررسی و فعالیت مجدد قرار دهند.

وی در پایان اظهار کرد: تنها نیاز طرح‌های مذکور تأمین سرمایه در گردش است تا پس از رفع مشکلاتشان شاهد رونق و شکوفایی مجدد این کارخانجات با ایجاد اشتغالی مضاعف باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول