اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان خبر داد

اجرای طرح نظارتی بهداشتی ماه رمضان بر بازار شادگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان از اجرای طرح نظارتی ـ بهداشتی ماه رمضان بر بازار این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی بهداشتی ماه رمضان بر بازار شادگان

عبدالکریم مزیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، طرح نظارت بر بازار شهرستان توسط این اداره در حال اجرا بوده و با هرگونه تخلف در امر گرانفروشی و کم‌فروشی برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان بالطبع تقاضای مردم برای خرید اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی سبد خانوار افزایش می‌یابد، در همین راستا نظارت ویژه بر بازار بیشتر از زمان معمول احساس می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان با بیان اینکه این طرح در راستای نظارت بر بازار و برخورد با افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات و جلوگیری از تخلفات اقتصادی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود:  طرح نظارتی ـ بهداشتی از 15 تیرماه تا 25 مردادماه سال جاری در شهرستان به اجرا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ماه کالاها و اقلام مصرفی شهروندان با کیفیت و کمیت مطلوب عرضه می‌شود، گفت: به‌منظور برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در خصوص بازار و بررسی و تصویب نرخ کالاهایی از قبیل زولبیا، بامیه، انواع شیرینی و ... که در این ماه مصرف آنها افزایش می‌یابد، جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی در تاریخ 25 تیرماه سال جاری تشکیل و نسبت به تعیین قیمت‌ کالاهای ذکر شده اقدام شده است.

مزیدی‌فر در پایان با اشاره به اینکه بازرسان ویژه این اداره در راستای رفاه حال شهروندان در حال هستند، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با این اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در میان گذاشته تا در اسرع وقت و بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول