اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری:

نهادینه شدن مفاهیم قرآن در جامعه نیازمند تربیت حافظان است

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری گفت: ‌توسعه و نهادینه شدن فرهنگ و مفاهیم قرآن در تمام لایه‌های جامعه نیازمند رشد و تربیت حافظان قرآن است،

نهادینه شدن مفاهیم قرآن در جامعه نیازمند تربیت حافظان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اسماعیلی ظهر امروز در دیدار با فعالان قرآنی استان با اشاره به برگزاری آزمون ارزیابی دارالقرآن کریم در این استان اظهار داشت: 121 نفر از حفاظ قرآنی چهارمحال و بختیاری در آزمون مرحله نخست هفتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کردند.

وی افزود: از این تعداد شرکت‌کننده در این آزمون 35 نفر با کسب امتیازات لازم به مرحله دوم این آزمون راه یافتند.

اسماعیلی بیان داشت: 28 نفر از پذیرفته‌شدگان چهارمحال و بختیاری در این آزمون را بانوان حافظ قرآنی تشکیل می‌دهند.

مسئول دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 12 نفر از پذیرفته‌شدگان در مرحله شفاهی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برای دریافت مدرک درجه سه رقابت می‌کنند، افزود: در ششمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم 56 نفر از حفاظ قرآنی چهارمحال و بختیاری حضور داشتند که از این تعداد پنج نفر موفق به کسب مدرک تخصصی شدند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ‌توسعه و نهادینه شدن فرهنگ و مفاهیم قرآن در تمام لایه‌های جامعه نیازمند رشد و تربیت حافظان قرآن است، گفت: حفظ قرآن یکی از راه‌های آشنایی انسان با فرهنگ و مفاهیم عالیه قرآنی و بکار‌گیری دستورات آن است و این امر در راستای آشنایی بیشتر با مفاهیم قرآن یک ضرورت مهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون همه اهداف و نقشه‌های دشمن این است تا از راه دین و آموزه‌های قرآنی در گروه‌های جامعه نفوذ پیدا بکند، اضافه کرد: امروز تهدید و تحریم‌های دشمن فقط یک بهانه است چرا که موضوع و هدف اصلی دشمنان اسلام و انقلاب فاصله انداختن میان نسل‌های جوان جامعه با فرهنگ و مکتب قرآنی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول