اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

فریضه امر به معروف تنها راه برای کاهش جرایم است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فریضه بزرگ و الهی امر به معروف و نهی از منکر تنها راه کاهش جرایم است.

فریضه امر به معروف تنها راه برای کاهش جرایم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی ظهر امروز در اجتماع بزرگ روزه‌داران قیداری به ضرورت هوشیاری و داشتن بصیرت در مقابل هجمه‌های فرهنگی استکبار جهانی تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش ویژه جوانان در سازندگی کشور افزود: دشمنان در هجمه‌های فرهنگی خود ملت ایران و به ویژه جوانان را مورد هدف قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها راه کاهش جرایم و آمار زندان‌ها است، افزود: کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و بزهکاری نیز در نتیجه عمل به امر معروف در جامعه حاصل می‌شود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان به منظور ضربه زدن به کشور افزود: دشمن امروز با جنگ نرم افزاری به میدان آمده و همه تلاش دشمن کمرنگ کردن اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران است.

سردار شرفی با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمنان عملی کردن دستور خدا و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، افزود: همگان باید همکاری لازم را در زمینه پیاده کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اراده و عزم ملت ایران با اطاعت از فرامین و وصایای امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری کشور در همه عرصه‌ها به پیروزی رسیده است، اضافه کرد: امروز مقابله و پیشگیری از اعتیاد در جامعه نیز اراده ملت و همکاری تنگاتنگ با پلیس را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با تاکید بر حفظ بنیان خانواده و حفظ شخصیت جوانان افزود: خانواده‌ها باید دقت و هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول