اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان بقیةالله الاعظم(عج) دیلم خبر داد

راه‌اندازی کلینیک تخصصی بیمارستان بقیة‌الله دیلم در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان بقیة‌الله الاعظم(عج) دیلم گفت: امسال کلینیک تخصصی بیمارستان بقیة‌الله دیلم احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی کلینیک تخصصی بیمارستان بقیة‌الله دیلم در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم ابراهیم قنواتی‌پور ظهر امروز در همایش سرپرستان مراکز بهداشت و درمان دیلم گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا در بخش‌های عمرانی، درمانی و پرسنلی بیمارستان در سال 91 ارائه کرد.

قنواتی‌پور افزود: احداث رختشوی‌خانه و اتاقک زباله‌سوز، محوطه‌سازی بیمارستان، احداث انبار کالا و تجهیزات، احداث بخش تالاسمی و نمازخانه و استراحتگاه بیمار توسط خیرین نیکوکار شهرستان، عملیاتی کردن شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیمارستان از جمله طرح‌ها و برنامه‌هایی است که در بیمارستان در حال اجرا است.

قنواتی‌پور بیان داشت: تعیین پیمانکار برای عملیاتی کردن ساخت بخش زنان و زایمان و بستری، احداث کلینیک تخصصی و توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان از جمله پروژه‌های مهمی است که امسال با همت خیرین و جدیت مسئولان شهرستان و دانشگاه عملیاتی می‌شوند.         

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز گفت: سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی باید در بحث شاخص‌های آماری خود را دخیل کرده و بر روند پیشرفت شاخص‌ها طبق برنامه عملیاتی نظارت کنند.

عبدالحسین ناصری با اشاره به اینکه پسخوراندهای آماری جزو لاینفک برنامه‌های آماری است افزود: پسخوراندهای آماری باید حتماً از ناحیه مراکز بهداشتی درمانی به صورت ماهانه برای اطلاع بهورزان به خانه‌های بهداشت ارسال شود.

ناصری بیان داشت: سرپرستان و تیم تحت پوشش ضمن تجزیه تحلیل آمارها، برنامه عملیاتی مرکز و خانه‌های بهداشت را بررسی کرده و روی نقاط ضعف آن برنامه‌ریزی کنند.

وی از سرپرستان مراکز خواست با توجه به تخصیص کارپرداز به هر مرکز به صورت هفتگی گزارش روند کار کارپرداز مرکز خود را به امور عمومی شبکه ارسال کنند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم کنترل و نظارت بر نظافت مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت را جزو اصلی‌ترین برنامه‌های پایش سرپرستان مراکز از واحدهای تابعه دانست.

ناصری در ادامه ضمن تبریک قبولی دکتر جبلی در آزمون دستیاری و پذیرفته شدن وی در رشته تخصصی طب کار با اهدای لوح تقدیر از زحمات چندین ساله وی تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد قبولی دکتر جبلی باب خیری برای تلاش دیگر پزشکان شهرستان در ورود به دوره دستیاری باشد.

وی خدمات ارزنده و دلسوزانه جبلی در سمت معاونت بهداشتی و سرپرست مرکز بهداشت شهرستان به مردم در سال‌های اخیر را شایسته تقدیر دانست.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول