اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودبار:

حاملان موادمخدر در رودبار دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از کشف بالغ بر 15 کیلو گرم تریاک و دستگیری حاملان آن در این شهرستان خبر داد.

حاملان موادمخدر در رودبار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری متهمان مواد مخدر و کشف تریاک در رودبار را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی لوشان مستقر در شهر منجیل با انجام دو مرحله عملیات در حین کنترل خودروها در ابتدا به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

به گفته این مسئول، در بازرسی از خودروی مذکور که از مسیر جنوب به شمال به همراه خانواده در حرکت بود مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل یک کیف بچگانه مخفی شده بود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دومین عملیات کشف مواد مخدر ابراز کرد: در عملیات دوم ماموران انتظامی به یک دستگاه خودروی پژو 405 با دو نفر سرنشین مشکوک شدند که دستور توقف دادند اما راننده اقدام به فرار کرد.

صمدی با بیان اینکه این راننده متواری با اجرای طرح مهار شهرستانی خودرو توسط عوامل کلانتری 11 رودبار در ورودی شهر رودبار متوقف شد، گفت: سرنشین خودرو در بین راه در خروجی تونل از خودرو پیاده شد و با به همراه داشتن یک عدد ساک‌دستی به طرف حاشیه سد سفیدرود فرار کرد که بلافاصله سرنشین خودرو با کمک عوامل کلانتری 13 منجیل دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه این متهم در مسیر فرار خود ساک را در داخل تونل مخفی کرده بود، تصریح کرد: با اعتراف این متهم، ماموران نیز مقدار 14 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل ساک او کشف و ضبط کردند.

به گفته فرمانده انتظامی رودبار، متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول