اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه:

طرح تحول بنیادین سبب خروج آموزش و پرورش از روزمرگی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: طرح تحول بنیادین اهمیت زیادی دارد و سبب خروج آموزش و پرورش از روزمرگی می‌شود.

طرح تحول بنیادین سبب خروج آموزش و پرورش از روزمرگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران مدارس منطقه عسلویه اظهار داشت: سال تحصیلی جدید از حیث اجرای طرح تحول بنیادین از اهمیت بالایی برخوردار است و در این سال تحصیلی شاهد وقوع یک رویداد بزرگ در نظام آموزشی کشور خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطر نشان کرد: بنای کار آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید تلاش برای اجرای مطلوب طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در این زمینه باید تمام توان و پتانسیل خویش را به کار گیریم، زیرا این طرح سبب خروج آموزش و پرورش از روزمرگی می‌شود.

احمدی بیان داشت: به منظور اجرای مطلوب این طرح تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید حضور فعال و مؤثر داشته باشند و شناخت و آگاهی تمامی مدیران به‌ویژه مدیران فرهنگی از ابعاد و زوایای این طرح مهم از در اجرای هر چه بهتر این طرح اثر می‌گذارد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در اجرای طرح تحول بنیادین اضافه کرد: رسانه‌ها باید در خصوص طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش همکاری مطلوبی داشته باشند و با همکاری مطلوب خود به منظور آگاه‌سازی مردم در ارتباط با این طرح زمینه اجرای موفقیت‌آمیز این طرح را هموار کنند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه تاکید کرد: آموزش و پرورش از مهم‌ترین مباحث اجتماعی است که باید به آن توجه داشته‌ باشیم و اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در منطقه عسلویه نیازمند هم‌افزایی و همراهی تمامی مردم و مسئولان این منطقه است.

احمدی ابراز داشت: ستاد پروژه مهر در منطقه عسلویه از ماه‌ها قبل فعالیت‌ خود را با هدف آماده‌سازی فضا به منظور آغاز سال تحصیلی به نحو مطلوب آغاز کرده و در این راستا اقدامات خوبی صورت پذیرفته و تعامل و هماهنگی مسئولان آموزش و پرورش عسلویه در این زمینه حائز اهمیت بوده است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه گفت: بهره‌گیری از نظرات و راهکارهای مسئولان و فرهنگیان منطقه از عوامل مهمی است که ما را در اجرای هر چه بهتر ماموریت‌ها و برنامه‌های محوله موفق کرده و در این زمینه از تمامی نظرات و راهکارهای همکاران گرامی بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول