اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به طور رسمی

طرح پزشک خانواده در کاشان آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح پزشک خانواده شهری به طور رسمی در مرکز بهداشتی درمانی شهید لامع کاشان و مرکز بهداشتی درمانی فاطمیه شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

طرح پزشک خانواده در کاشان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان عصر امروز در آیین نمادین ثبت‌نام طرح پزشک خانواده در مرکز بهداشتی درمانی شهید لامع این شهرستان، حضور همه‌جانبه مردم در استقبال و ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده را نقش کلیدی دانست.

محمد رضوان‌نژاد اظهار داشت: همانطور که مردم در طرح موفق فلج اطفال حضوری همه‌جانبه داشتند در طرح پزشک خانواده شهری نیز پیشگام بوده و به موفقیت این طرح کمک می‌کنند.

وی بر لزوم همکاری سه بخش متولیان حوزه سلامت، دستگاه‌های دولتی و مردم برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح تأکید و تصریح کرد: متولیان حوزه سلامت اعم از دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان در حوزه سلامت باید تلاش مضاعفی برای اجرا این طرح داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان، نقش دستگاه‌های دولتی به ویژه دستگاه‌هایی که بیشترین همکاری با بخش بهداشت و درمان دارند را در اجرای موفقیت‌آمیز طرح پزشک خانواده مهم دانست و افزود: طرح پزشک خانواده نیز به مانند طرح موفق فلج اطفال در کشور، دارای آثار و برکات فراوانی است.

به گفته وی اجرای طرح پزشک خانواده شهری در سالی که به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری مزین شده است درحوزه بهداشت و درمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رضوان‌نژاد یادآور شد: امیدواریم مردم با حضور همه‌جانبه خود در اجرای طرح بزرگ و ملی پزشک خانواده شهری، یکی دیگر از طرح‌های عدالت‌محور دولت نهم و دهم در جامعه را تحقق می‌بخشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این آیین، طرح پزشک خانواده را در کاهش هزینه خانوارها و ارائه خدمات سلامت بهتر به آنها حائز اهمیت خواند و عنوان کرد: مقدمات اجرای این طرح از اسفند ماه گذشته آغاز و بعد از شش ماه فعالیت، امروز با ثبت‌نام خانواده‌ها، این طرح رسمی آغاز می‌شود. 

سید علیرضا مروجی با تأکید بر لزوم همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع گفت: خدماتی که در طرح پزشک خانواده به شهروندان ارائه می‌شود در ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه و کاهش هزینه‌های درمان در کشور نقش بسزایی دارد.

وی، همکاری مردم و مسئولان شهرستان را در اجرای موفق این طرح مهم ارزیابی و اضافه کرد: امیدواریم طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع با مشارکت همه‌جانبه مردم و دستگاه های دولتی شهرستان به صورت کامل و 100 درصد محقق شود.

آغاز طرح پزشک خانواده شهری امروز در مرکز بهداشتی درمانی فاطمیه شهرستان آران و بیدگل و مرکز بهداشتی درمانی شهید لامع شهرستان کاشان با ثبت‌نام نمادین نصرت‌الله اربابی بیدگلی پدر سه شهید شهرستان آران و بیدگل و ثبت‌نام نمادین معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان در این شهرستان به طور رسمی آغاز شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول