اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری اردبیل

سمینار تحول اداری در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با هدف معرفی ابعاد جدیدی از نظام الکترونیکی و تحول اداری در شهرداری سمینار تحول اداری چهارشنبه این هفته در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی اردبیل برگزار می‌شود.

سمینار تحول اداری در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در این سمینار که با حضور متخصصان، محققان و پژوهشگران برگزیده در رشته الکترونیک و فناوری‌های جدید برگزار می‌شود به مدت دو ساعت راهکارهای جدید در نظام‌مند کردن خدمت‌رسانی در شهرداری با تکیه بر فناوری‌های جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد که سعی داریم در این زمینه نتایج مثبتی نیز این سمینار به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: این برنامه در راستای ایجاد تحول اداری در شهرداری و منطبق‌سازی خدمات قابل ارایه با استانداردهای نوین مدیریت کیفیت برگزار شده که از اصحاب رسانه نیز انتظار داریم با حضور در این همایش و سمینار خروجی و نتایج آن را انعکاس دهند.

بدری با یادآوری این‌که شهرداری اردبیل در زمینه الکترونیکی کردن خدمات خود گام‌های مؤثری را نیز برداشته است، خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته 270 میلیون تومان در این زمینه سرمایه‌گذاری شده است و بیش از 500 میلیون تومان نیز در بحث سخت‌افزارها با هدف برقراری و استقرار نظام الکترونیکی خدمات و برقراری سیستم یکپارچه هزینه صرف شده است.

این مسئول شهرداری امروز را شهرداری پویا و پرتحرک در مسیر رسیدن به یک مجموعه به روز و متکی به سیستم آی‌تی توصیف کرد و ادامه داد: بزرگ‌ترین افتخار ما کاهش ساعات و زمان مراجعه ارباب رجوع با هدف تسهیل خدمات و انجام بیشتر سرویس‌ها به شکل الکترونیکی است تا مشتریان ما حتی از منزل نیز با بهره‌گیری از سیستم اینترنتی بتوانند خدمات دریافت کنند.

از هفته دولت تا دفاع مقدس هر هفته شهرداری افتتاح پروژه دارد

به گزارش فارس، شهردار اردبیل در ادامه از آماده بودن پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری به مبلغ 23 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: براساس تصمیم شورای شهر اردبیل و پیشنهادات ارایه شده، مقرر شد از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس هر هفته در یک منطقه شهرداری اردبیل افتتاح پروژه‌های عمرانی را شاهد باشیم تا مردم بیشتر در جریان خدمات شهرداری قرار بگیرند.

بدری اضافه کرد: 50 پروژه ریز و درشت در این ایام در چهار منطقه شهرداری و یک منطقه مرکزی شهرداری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم بتوانیم شاخص‌ترین این پروژه‌ها را به صورت نمادین در برنامه‌های مناسبتی افتتاح کنیم.

وی بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دفاع مقدس را بحث تعریض، تملک، زیرسازی، جدول‌‌گذاری و آسفالت‌ریزی اعلام کرد و گفت: در یک حرکت انقلابی هم اکنون در تمام نقاط شهر عمران و آبادانی به شکل فراگیر در حال انجام است و ما در حد توان و بضاعت خود همین روند را در شهریور تا شروع فصل کاری ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول