اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین کارگروه پژوهشی فناوری و تحول اداری استان قزوین با موضوع تبیین اطلاعات و وظایف سرویس‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات و ارائه گزارش نتایج افکارسنجی از مراجعان دستگاه‌های اجرایی در سال 90 برگزار شد.

نخستین کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این کارگروه که ظهر امروز با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات معاونت منابع انسانی استانداری قزوین برگزار شد، بررسی ساختار ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها برای ارزیابی هر‌چه دقیق‌تر و عادلانه‌تر بررسی شد.

در این کارگروه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان قزوین با 33 شاخص ارزیابی شوند، گفتنی است در تهیه و تدوین این شاخص‌ها تلاش شده شاخص‌ها به نحوی معرفی شوند که کمترین میزان عدم شمول در دستگاه را داشته باشیم.

این کارگروه علاوه بر بررسی شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها به آسیب‌شناسی ارزیابی در سال‌های گذشته پرداخته و راه کارهای جدیدی برای برگزاری هرچه بهتر این ارزیابی از سوی مسئولان استان قزوین ارائه شد.

گفتنی است تا‌کنون بیش از 75 دستگاه فرم اطلاعات  ارزیابی دریافت کرده‌اند که از این میان 36 دستگاه به ارائه اطلاعات کامل خود پرداختند.

ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها و به وجود آوردن فشار در بازه زمانی خاص شناخته شد و از دستگاه‌ها خواسته شد تا اطلاعات خود را هر‌چه سریعتر ارائه دهند تا کارشناسان ارزیابی بتوانند در مدت زمان بیشتری و با دقت بیشتر به ارزیابی دستگاه‌ها بپردازند.

ارزیابی امسال دستگاه‌های استان با کارشناسی 21 کارشناس و 33 شاخص انجام می‌شود.

در بخش دیگری از این کارگروه میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌های استان در سال گذشته 37/79 درصد اعلام شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول