اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهربابک خبر داد

افزایش 5 رشته مهندسی در دانشگاه پیام‌نور شهربابک

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شهربابک گفت: امسال 5 رشته مهندسی عمران، برق "قدرت"، معماری، آب و خاک و مهندسی منابع طبیعی را برای مجموعه جذب کردیم.

افزایش 5 رشته مهندسی در دانشگاه پیام‌نور شهربابک

محمدرضا زین‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: در سال گذشته موفق به جذب رشته مهندسی فناوری اطلاعات "IT" شدیم و امسال هم توانسته‌ایم پنج رشته مهندسی عمران، برق "قدرت"، معماری، آب و خاک و مهندسی منابع طبیعی را برای مجموعه جذب کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان شهربابک بیان داشت: این امر می‌تواند نوید بخش آینده‌ای روشن در سیستم آموزشی شهربابک باشد.

زین‌الدینی عنوان کرد: در اکثر واحد‌های پیام‌نور کشور و استان کرمان سازمان آموزشی کشور برخی رشته‌ها را از تعدادی از واحد‌ها حذف کرده و ما تنها واحدی در کشور هستیم که هیچ‌ واحد درسی از این مجموعه حذف نشده است، بلکه موفق شده‌ایم چندین رشته جدید برای این مجموعه جذب کنیم.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور واحد شهربابک بر اساس تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 84 با پذیرش 25 دانشجو در یک رشته تحصیلی "علوم اجتماعی" فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد.

زین‌الدینی خاطرنشان کرد: با توجه به نیمه حضوری بودن سیستم آموزشی، دانشگاه پیام‌نور که با برخورداری از سیستم فناوری آموزشی و دانشجو محوری در مجموع 18 رشته فعال داریم که شامل مهندسی صنایع، مدیریت اجرایی، کامپیوتر "نرم افزار"، کشاورزی گرایش علوم دامی، فناوری اطلاعات "IT)" زیست‌شناسی عمومی و زمین‌شناسی محض هستیم.

وی عنوان کرد: همچنین رشته‌های حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، روانشناسی عمومی، ریاضی کاربردی، الهیات "علوم قرآن و حدیث"، علوم اجتماعی "پژوهشگری"، علوم اجتماعی "برنامه‌ریزی تعاون و رفاه"، علوم تربیتی "مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی"، علوم تربیتی "مشاوره و راهنمایی"، علوم تربیتی "پیش‌دبستانی و دبستانی" و مترجمی زبان انگلیسی است و بیش از یک ‌هزار و 500 دانشجو در این مجموعه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهربابک در مورد جذب رشته‌های کارشناسی ارشد گفت: یک تفاهم‌نامه بین دانشگاه پیام‌نور و شهید باهنر در ارتباط با استفاده از اساتید دکترا در مجموعه به امضا رسیده است و با توجه به اینکه دانشگاه باهنر یک شعبه هم در شهربابک دارد، پیگیر هستیم تا بتوانیم رشته‌های کارشناسی ارشد را نیز به این واحد آموزشی اضافه کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول