اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد درمیان خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه قرآن در درمیان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان از برپایی نخستین نمایشگاه قرآن در این شهرستان با 30 میلیون ریال هزینه خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه قرآن در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حاجی قیاسی ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن درمیان اظهار کرد: نمایشگاه قرآنی درمیان با حضور چهار ناشر در حوزه‌های علوم قرآنی، فرهنگ و هنر، عکس و نرم‌افزار علوم قرآنی از امروز به مدت چهار روز در کتابخانه علامه عبدالعلی بیرجندی شهر اسدیه پذیرای علاقه‌مندان است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 300 عنوان کتاب، 150 قطعه عکس و 200 نرم‌افزار با موضوعات ادعیه، ‌مناجات، ‌علوم قرآنی و کودک و نوجوان برای علاقمندان عرضه می‌شود، ‌اضافه کرد: در کنار این عناوین، کارگاه معرق‌کاری آیات قرآن کریم در این نمایشگاه توسط هنرمندانی از مرکز استان و شهرستان درمیان برپا شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان این نمایشگاه را نخستین نمایشگاه علوم قرآنی در این شهرستان دانست و ادامه داد: ترویج و توسعه آمیزه‌ها، فرهنگ و معارف قرآنی در بین شهروندان شهرستان درمیان از اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

قیاسی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی همزمان با 26 ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر اسدیه خبر داد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن،‌ چهار دوره آموزشی در حوزه‌های کلام، تفسیر و حفظ قرآن کریم و مسابقات قرآنی در طول ماه مبارک رمضان از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول