اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی 28 مدرسه قرآنی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال جاری 28 مدرسه قرآنی در دوره ابتدایی در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 28 مدرسه قرآنی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو بعد ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: در سطح کشور تا کنون 10 هزار مدرسه قرآنی ایجاد شده است که از این تعداد 142 مدرسه در استان زنجان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت قرآن‌آموزی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: تربیت حفاظ قرآنی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری کرسی‌ها و محافل انس با قرآن کریم در استان زنجان خبر داد و افزود: برگزاری همایش‌ها و مسابقات مختلف قرآنی از برنامه‌های آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور 124 هزار و 876 دانش‌آموز در مسابقات مختلف قرآنی تصریح کرد: فرهنگیان استان زنجان نیز در سال جاری هفت رتبه برتر را در کشور از آن خود کردند.

مرادلو از حضور 460 نفر از فرهنگیان استان زنجان در مسابقات حفظ، قرائت و تفسیر قرآن خبر داد و گفت:‌ این مسابقات در بین فرهنگیان همه مناطق آموزش و پرورش برگزار شد.

وی از استقبال مطلوب دانش‌آموزان از برگزاری مسابقات مختلف خبر داد و گفت: حضور دانش‌آموزان در این مسابقات چشمگیر است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای طرح ملی نهضت قرآن کریم در زنجان خبر داد و یادآور شد: این طرح در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

وی بر ضرورت توجه بیشتر به آموزش و پرورش در زمینه قرآن تاکید کرد و افزود: با توجه به حضور 124 هزار دانش‌آموز استان زنجان در مسابقات ضروری است از اعتبارات قرآنی استان به آموزش و پرورش نیز اختصاص یابد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول