اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

48 مدرسه قرآنی در سطح استان کرمانشاه دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از اول مهرماه در سطح استان کرمانشاه 48 مدرسه ابتدایی قرآنی دایر خواهد شد.

48 مدرسه قرآنی در سطح استان کرمانشاه دایر می‌شود

سید نجات حسینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان بعد از اتمام امتحانات خردادماه از هفته اول تیرماه به مدت 8 هفته به‌ طول خواهد کشید.

حسینی‌نژاد  با اشاره به اینکه 30 تا 42 هزار نفر از دانش‌آموزان امسال از اوقات فراغت استقبال خواهند کرد ادامه داد: کلاس‌های ویژه‌ای از جمله آموزش مهارت‌های نقاشی، کامپیوتر، هنری، زبان‌ انگلیسی، کلاس‌های تقویتی و ...در کانون‌های تابستانی، فرهنگی تربیتی و ورزشی براساس علائق دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی بخشی از برنامه‌ها را به‌صورت اردوهای دانش‌آموزی در داخل و خارج استان عنوان کرد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به شرکت دانش‌آموزان در طرح هجرت گفت: پیش‌بینی می‌شود که 10 هزار دانش‌ِآموز با یک مدیریت بسیار خوب و منسجم در طرح هجرت شرکت کنند.

وی بازسازی‌، مرمت، بهسازی و زیبا‌سازی مدارس را از اهداف طرح هجرت بیان کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح با حضور در کلاس‌های قرآنی، نماز جماعت و...طرح هجرت را به اتمام رسانند.

حسینی‌نژاد هدف از طرح اوقات فراغت را مدیریت زمان عنوان کرد و تصریح کرد: وقتی از اتلاف وقت دانش‌آموزان جلوگیری شود با یک روحیه خوب و شاداب فصل تابستان را سپری می‌کنند.

وی افزود: بهره‌گیری مثبت از اوقات فراغت باعث می‌شود دانش‌آموزان و جوانان از خطرات ناشی از برنامه‌های مضر و خطرناک بیگانگان که برای آنها طراحی شده است یک نوع مصنوعیت پیدا کنند.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان در ایام تابستان کمک‌کار خانواده‌ها هستند خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با حضور در بخش کشاورزی به معیشت خانواده کمک می‌کنند و برخی با کار کردن در کارگاه‌ها و مغازه‌ها حرفه خاصی را یاد می‌گیرند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه هر فرزند مسلمان و ایرانی باید با قرآن آشنایی داشته باشد گفت: از اول مهرماه در سطح استان 48 مدرسه ابتدایی دایر خواهد شد که این مدارس به‌صورت هیئت امنایی است یعنی حضور والدین در آن بسیار موثر است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول