اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کمک به زلزله‌زدگان

سرمربی گسترش فولاد تبریز در مناطق زلزله‌زده حضور یافت

خبرگزاری فارس: رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد تبریز پس از وقوع زلزله دلخراش استان آذربایجان‌شرقی برای کمک به زلزله‌زدگان در شهرستان‌های اهر و ورزقان حضور یافت.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در مناطق زلزله‌زده حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در پی وقوع زلزله در مناطق اهر، هریس و ورزقان، باشگاه گسترش فولاد تبریز در پیامی کشته و زخمی شدن تعدادی از هم استانی‌های عزیز را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر وقوع زلزله در استان آذربایجان‌شرقی و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان موجب تاسف و تاثر شد.

موسسه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز در ادامه پیام خود ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب‌دیدگان این حادثه دردناک، از خداوند متعال غفران رحمت الهی کشته‌شدگان، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی بازماندگان و آسیب‌دیدگان را مسئلت کرده است. 

*سرمربی گسترش فولاد تبریز در مناطق زلزله‌زده حضور یافت

رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد تبریز پس از وقوع زلزله دلخراش استان آذربایجان‌شرقی برای کمک به زلزله‌زدگان در شهرستان‌های اهر و ورزقان حضور یافت.

رسول خطیبی پس از حضور در محل وقوع حادثه خاطرنشان کرد: وظیفه همه مردم ایران است که به کمک همنوعان خود بشتابند چراکه بنی‌آدم اعضای یکدیگرند.

وی همچنین در مورد کمک‌های جامعه ورزشی استان گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته قبلی با حضور کریم باقری و سایر ورزشکاران استان کاروان اقلام مورد نیاز هموطنان آسیب‌دیده پس از جمع‌آوری طی کاروانی روز چهارشنبه از تبریز راهی مناطق زلزله‌زده خواهد شد. 

خطیبی در ادامه از تمام مردم استان و ورزشکاران خواست هر چه در توان دارند برای یاری مردم به کار گیرند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول