اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد

پرداخت 20 میلیارد تومان به مشاغل خانگی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی از پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خبر داد.

پرداخت 20 میلیارد تومان به مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ناصر شیخی ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه ستاد اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 5 میلیون تومان به استان مرکزی ابلاغ شده بود که 8 هزار و 646 نفر با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان متقاضی در استان معرفی شد و تاکنون 5 هزار و 171 متقاضی برای دریافت تسهیلات مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد بانک‌های عامل پس از بررسی کارشناسی به سرعت متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده‌اند را معرفی کنند، تا متقاضیان جدید را هر چه سریع‌تر به بانک‌های عامل معرفی کنیم و بتوانیم صددرصد از بودجه ابلاغ شده را جذب کنیم.

دبیر ستاد کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گفت: موضوع دومی که در این جلسه بررسی شد اعتبارات بنگاه‌های زودبازده و کارآفرین بود که مقرر شد با توجه به مانده اعتبارات از سال 84 تا 88 تعداد 29 طرح برای پرداخت 36 میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه در گردش و ثابت توسط بانک‌های عامل مشخص شوند.

شیخی اظهار داشت: قرار بر این شد اعتباراتی که به این 29 طرح داده می‌شود از محل اعتبارات بانک‌های تجارت، ملت و صادرات باشد و سایر بانک‌ها پس از یک ارزیابی در خصوص میزان توان پرداخت تسهیلات خود این میزان را به کارگروه اعلام کنند تا بتوانیم طرح‌های جدید را برای استفاده از این اعتبارات به سایر بانک‌های عامل معرفی کنیم.

وی همچنین گفت: در این جلسه برای بیش از هزار نفر در استان مرکزی اشتغال‌زایی ایجاد شد که برخی از آن‌ها شغل‌های قبلی‌شان تثبیت و برای بقیه شغل‌های جدید ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول