اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مسکن مهر شاهکار خدمت‌رسانی دولت نهم و دهم است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مسکن مهر شاهکار دولت نهم و دهم است که سعی می‌شود تا پایان دولت دهم تمام واحدهای مسکن مهر تحویل متقاضیان شود.

مسکن مهر شاهکار خدمت‌رسانی دولت نهم و دهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر نمین اظهار داشت: در تولید مسکن باید کیفیت را ارتقا داده و هرگز این مولفه را فدای کمیت نکرد به طوری که اگر مسکن تولید شده کیفیت لازم را داشته باشد متقاضیان آن نیز زیاد خواهد بود.

استاندار اردبیل در ادامه از تشکیل کمیته ارزیابی مسکن مهر در استان با همت تمام دستگاه‌های ذیربط خبر داد و گفت: این کمیته با بازدید تخصصی و فنی از تمام سایت‌های مسکن مهر مشکلات و نارسایی‌های ریز و درشت آنها را احصا کرده و ما در هر جلسه شورای مسکن نسبت به برطرف شدن و پیشرفت کاری آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی بیان داشت: مسکن مهر نمین هیچ مشکلی از لحاظ زیر ساخت آب، برق، گاز و تلفن ندارد و تنها مشکل شبکه فاضلاب است که حتی در خود نمین نیز این شبکه تاکنون اجرایی نشده و به نظر نمی‌رسد مشکل حادی در این ارتباط وجود داشته باشد.

صابری با انتقاد از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر با عجله و شتاب و بدون تکمیل شدن زیرساخت‌ها، افزود: ما مصمم هستیم پروژه‌های تکمیل شده قابل سکونت را به بهره‌برداری برسانیم تا گرفتار برخی از نارضایتی‌ها در تحویل واحدهای مسکونی نباشیم.

این مسئول یادآور شد: به جز سایت پیله‌سحران در تمامی سایت‌های مسکن مهر اردبیل کار با پیشرفت مناسبی اعم از خود پروژه و زیرساخت‌های آن در حال اجراست.

رئیس کارگروه زیربنایی استان اردبیل یکی از مشکلات تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در اردبیل را کمبود آورده متقاضی اعلام کرد و گفت: در برخی از پروژه‌ها به رغم انجام مطلوب کارهای زیرساختی به دلیل همکاری نکردن متقاضیان قادر به تحویل واحدها نیستیم که در این زمینه در جلسات متعدد و با راهکارهای پیش‌بینی شده از مسئولان ذیربط خواسته‌ایم تا واحدهای متقاضیان پرداختی کامل آورده اولیه را در اولویت قرار داده و نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

وی همچنین از برخی بی عدالتی‌ها در توزیع اعتبارات برای ساخت مسجد و مدرسه خبر داد و گفت: در برخی از سایت‌های مسکن مهر همچون پارس‌آباد، خلخال و اردبیل، شاهد ساخت مساجد و مدارسی هستیم که گاه هیچ همخوانی با جمعیت قابل سکونت ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود خواستار بازنگری در تامین و توزیع اعتبارات برای زیرساخت‌ها به ویژه ساخت مسجد و مدارس در مجتمع‌های مسکونی پر جمعیت و مورد نیاز شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول