اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال محدویت‌های ترافیکی در راهپیمایی روز قدس در زنجان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در زنجان اعلام شد

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: به دلیل تغییر محل راهپیمایی مردم زنجان از امامزاده سید ابراهیم (ع) به مصلی خاتم‌الانبیاء، محدودیت‌های ترافیکی جدیدی در سال جاری اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی مردم زنجان از بلوار قائم آغاز می‌شود، افزود: مردم پس از راهپیمایی در مسیر خیابان رهبری در مصلی زنجان برای برگزاری نماز جمعه گرد هم می‌آیند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس، محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد و توقف همه خودروها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت 24 بامداد تا پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در این مسیر ممنوع است، افزود: در این روز تردد وسائل نقلیه در خیابان کوچه‌مشکی و ضلع شرقی میدان قائم تا تقاطع میدان رسل و خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به این مسیر، میدان دارالقرآن تا میدان رسل و میدان رسل تا میدان تربیت ممنوع است.

شمس‌آذر ادامه داد: از مردم همیشه در صحنه زنجان تقاضا می‌شود از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری کنند چرا که در صورت توقف، خودروهای پارک شده در این مسیر به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

وی از اجرای طرح‌های ویژه انتظامی در روز جهانی قدس خبر داد و یادآور شد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر شرکت راهپیمایی روز قدس در راستای برقراری نظم و امنیت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را اجرا می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در طول برگزاری راهپیمایی روز قدس از کمربندی شمالی و خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول