اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

راهپیمایی روز قدس دفاع از آزادی و آرمان‌های عدالت‌خواهی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی راهپیمایی روز قدس را دفاع از آزادی و آرمان‌های عدالت‌خواهی دانست و گفت: مسلمانان جهان در این روز به صورت متحد و یکپارچه حقانیت ملت فلسطین و مقاومت را فریاد خواهند کرد.

راهپیمایی روز قدس دفاع از آزادی و آرمان‌های عدالت‌خواهی است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، راهپیمایی روز قدس را یادگار بزرگ امام خمینی(ره) در دفاع از آرمان فلسطین دانست و افزود: دل‌های پر شور مسلمانان در اقصی نقاط جهان به یاد قدس شریف می‌تپد و رهبران مذهبی و سیاسی مسلمانان وظیفه دارند از این آرمان مشترک برای مقابله با صهیونیسم و حامیان آنها استفاده کرده و گام‌های موثری برای آزادسازی قدس و رهایی ملت مقاوم فلسطین بردارند.

وی با اشاره به تحولات ناشی از بیداری اسلامی در منطقه گفت: مراسم روز قدس امسال باید پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود تا دولت‌های اسلامی نسبت به خواسته ملت‌های مسلمان در قبال موضوع فلسطین بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و به وظیفه خود در این رابطه عمل کنند.

این فعال سیاسی مقاومت را تنها راه موثر در مقابل زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها دانست و با اشاره به خسارت‌های ناشی از ناحیه مذاکرات به اصطلاح صلح خاورمیانه گفت: ملت فلسطین بیش از همه از این مذاکرات و قراردادهای تحمیلی خسارت دیده و اینک با ناامید شدن از اقدامات سازشکارانه، احقاق حقوق غصب شده خود را در گرو مقاومت می‌داند و همه مسلمانان و آزادیخواهان وظیفه دارند به هر شکل ممکن از آنان حمایت کنند.

شایق افزود: کشورهای حامی رژیم اشغالگر قدس از یکسو فلسطینی‌ها را به گفت‌وگوهای صلح و سازش دعوت می‌کنند و از سوی دیگر جنایتکاران صهیونیست را مسلح کرده و از اعمال وقیحانه‌ آنان در سرزمین‌های اشغالی حمایت همه‌جانبه می‌کنند.

وی حوادث سوریه را توطئه مشترک صهیونیسم بین‌الملل و ارتجاع منطقه برای شکستن خط مقاومت در لبنان و فلسطین اعلام کرد و افزود: اتخاذ مواضع منفعلانه برخی از کشورهای منطقه در مقابل رژیم اشغالگر قدس موجب گستاخی بیشتر آنان در به خاک و خون کشیدن مسلمانان شده است و اگر بتوانند به اهداف خود در سوریه برسند قطعا در سایر کشورهای اسلامی نیز طرح‌های مشابهی اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول