اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

روز قدس روز امیدبخشی به ملت فلسطین است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد و روز امید و خدا قوت به ملت فلسطین است.

روز قدس روز امیدبخشی به ملت فلسطین است

حبیب‌الله دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: مردم دیار لرستان در همه ابعاد برای دفاع از ارزش‌ها دارای رکورد و نصاب هستند و یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امتیازات ویژه‌ای که صدها و هزاران برجستگی دارد، حمایت از محرومان و مستضعفان است.

وی افزود: بحث روز قدس، آزادسازی قدس شریف مطلبی بود که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان باقیات و صالحات در کارنامه عمل خود ثبت و ضبط کردند و ولی امر مسلمین جهان هم روی آن اصرار دارند و ما نیز در این روز باز یک رکورد و نصاب جدیدی در صحنه‌های بین‌المللی از خودمان خلق می‌کنیم.

دهمرده یادآور شد: یقینا مردم ولایی و بزرگوار دیار لرستان مثل همیشه بلکه قوی‌تر از گذشته به راهپیمایی روز قدس می‌آیند و با تمام اعتقاداتی که دارند چنان فریادی سر خواهند داد که  هر کس را وادار به تعظیم در مقابل عظمت این مردم ولایی خواهند کرد.

استاندار لرستان گفت: مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای که باعث شادی تمام دوستداران نظام الهی و البته مسلمانان و آزادی‌خواهان بشریت و از طرف دیگر مایه یاس، ناامیدی و خواری و خفت مستکبرین و بدخواهان دنیای امروز یعنی استکبار و صهیونیست‌های جاعل و غاصب می‌شود را خلق می‌کنند.

وی یادآور شد: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی است و همه اقشار مختلف باید در این روز تاریخی و بزرگ شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

دهمرده خاطرنشان کرد: با توجه به بهار اسلامی در کشورهای مسلمان تحقق آزادی نخستین قبله مسلمانان جهان از چنگال رژیم صهیونیستی، بیشتر از گذشته نزدیک‌ است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول