اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد کرمانشاه خبر داد

حضور 300 کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در نمایشگاه

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: 300 کانون فرهنگی هنری مساجد در نمایشگاه دستاورها و توانمدی‌های کانون مساجد در استان کرمانشاه شرکت می‌کنند.

حضور 300 کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در نمایشگاه

طیب صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: 320 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت می‌کنند.

صفری تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون فرهنگی هنری مساجد مقارن شده است با برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز کشور که در کرمانشاه برپا می‌شود.

وی افزود: 300 کانون فرهنگی هنری مساجد در نمایشگاه دستاورها و توانمندی‌های کانون مساجد در استان کرمانشاه در 40 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان، پارک شاهد عرضه می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به برخی از غرفه‌های این نمایشگاه گفت: غرفه اختراعات، آثار مکتوبی چون کتاب، مقاله، پایان‌نامه‌، خوشنویسی‌، طراحی، نقاشی و... از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین صنایع‌دستی، نرم‌افزار مذهبی، بازی‌های رایانه‌ای، کارهای ماکت از حرم معصومان(ع)، غرفه عکس، هنرهای نمایشی، کاریکاتور نیز به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

صفری در ادامه اظهار کرد: غرفه کانون مساجد روستایی، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، کانون مهدویت، قرآن و نماز، و پاسخ‌گویی به شبهات دینی با حضور روحانیون نیز دایر می‌شود.

وی شعار نمایشگاه دستاوردهای کانون فرهنگی هنری مساجد را «مسجد کانون معنویت، خودباوری و تولید ملی»  دانست.

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی فرهنگی مساجد استان در طی 20 سال گذشته تا به امروز عنوان کرد و گفت: شناساندن این فعالیت‌ها به جوانان و نوجوانان و معرفی فعالیت‌های کانون مساجد به آنان در راستای جذب به مساجد از اهداف دیگر برگزاری نمایشگاه توسط کانون مساجد است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول