اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‏‌های مساجد سمنان خبر داد

راه‏‌اندازی 10 کانون فرهنگی‏ ـ هنری جدید در مساجد سمنان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان گفت: راه‏‌اندازی 10 کانون‏ فرهنگی و هنری مساجد جدید در استان سمنان در دست اقدام است.

راه‏‌اندازی 10 کانون فرهنگی‏ ـ هنری جدید در مساجد سمنان

حجت‏‌الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: با تلاش‏‌های انجام شده در بخش فرهنگ استان سمنان و بر اساس آخرین وضعیت ساماندهی کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان که اردیبهشت ماه امسال تهیه شده، راه‏‌اندازی 10 کانون‏ فرهنگی و هنری مساجد جدید در استان سمنان در دست اقدام قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مدارک این کانون‏‌ها به ستاد عالی کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برای صدور مجوز ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان افزود: علاوه بر این، هشت کانون فرهنگی و هنری مساجد دیگر نیز استان سمنان متقاضی صدور مجوز هستند که در حال بررسی پرونده‏‌های آنها هستیم.

حسینی ادامه داد: در شهرستان‏‌های گرمسار و آرادان، 10 باب کانون جدید فرهنگی و هنری مورد نیاز است که سه باب در ایوانکی، پنج باب در گرمسار و دو باب در آرادان باید راه‏‌اندازی شود.

وی گفت: هم‏‌اکنون پرونده ایجاد پنج باب کانون‏ فرهنگی و هنری مساجد در سمنان در دست اقدام بوده و برای تایید نهایی به ستاد عالی کانون‏‌های مساجد ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان بیان کرد: گذشته از این، پنج کانون دیگر نیز متقاضی صدور مجوز هستند که در صورت داشتن شرایط پیش‏‌بینی شده می‏‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

حسینی با بیان اینکه پرونده یک کانون دیگر در مهدیشهر نیز در دست تایید نهایی قرار دارد، اضافه کرد: مسجد روستای فولادمحله شهمیرزاد نیز متقاضی صدور مجوز فعالیت است.

وی با بیان اینکه مسجد الهادی شهرک انقلاب دامغان نیز متقاضی صدور مجوز فعالیت در این بخش است، اضافه کرد: 14 کانون دیگر باید در این شهرستان راه‏‌اندازی شود.

مسئول دبیرخانه کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان اضافه کرد: راه‏‌اندازی چهار باب کانون‏ فرهنگی و هنری مساجد دیگر در شهرستان شاهرود در دست اقدام بوده و مسجد روستای دشت‏شاد نیز متقاضی صدور مجوز است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول