اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع بیداری اسلامی صورت گرفت

اکران فیلم «آسیایی‌ها به غزه می‌روند» در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین جشنواره مردمی وارثین از آغاز نخستین جشنواره مردمی وارثین با موضوع قدس و بیداری اسلامی در مازندران و اکران «آسیایی‌ها به غزه می‌روند» در این استان خبر داد.

اکران فیلم «آسیایی‌ها به غزه می‌روند» در مازندران

حسین منصف صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر بیان کرد: جشنواره مردمی فیلم وارثین کار خود را از یکشنبه 22 مرداد ماه با موضوع قدس و بیداری اسلامی آغاز کرده و تا 27 مردادماه در مازندران ادامه دارد.

منصف افزود: در نخستین مرحله این جشنواره فیلم «آسیایی‌ها به غزه می‌روند» به کارگردانی سعید فرجی در مسجد قهاریه شهرستان بابل اکران شد.

وی اضافه کرد: این فیلم حکایت سفر نخستین کاروان آسیایی برای شکستن حصر غزه را روایت می‌کند که سفر گروهی متشکل از 15 کشور آسیایی که از هند آغاز و به پاکستان، ایران، ترکیه، سوریه، مصر  و در نهایت به غزه می‌رسد، است تا هم پیام مظلومیت مردم غزه را منتقل کنند و هم کمک‌های اهالی این کشورهای آسیایی را به منطقه‌ محاصره شده برسانند.

وی گفت: جشنواره مردمی فیلم وارثین توسط جنبش حامیان مردمی فیلم‌های ارزشی و با حمایت دبیرخانه دائمی جشنواره عمار، موسسه فرهنگی حماسه هشت، هیئت عاشقان اهل‌بیت (ع) و پایگاه بسیج شهید بزار برگزار می‌شود. 

دبیر نخستین جشنواره مردمی وارثین بیان کرد: فیلم "کریم" به کارگردانی محسن برمهانی چهارشنبه شب رأس ساعت 10 و 30 دقیقه در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) چاله زمین روی پرده خواهد رفت.

وی ادامه داد: این فیلم، زندگی یک تونسی به نام "کریم" را بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب در این کشور روایت می‌کند.

منصف در پایان با اشاره به اینکه علاوه بر فیلم‌های مذکور، مستندهای موبایل خونین، فریاد در تاریکی، فلسطین و همچنین مستند فتنه در شام بخشی از اکران‌های این جشنواره است، گفت: نخستین جشنواره مردمی وارثین توسط جنبش حامیان مردمی فیلم‌های ارزشی و با حمایت دبیرخانه دائمی جشنواره عمار، موسسه فرهنگی حماسه هشت، هیئت عاشقان اهل‌بیت (ع) خیابان شهید نواب و پایگاه بسیج شهید بزار بابل برگزار می‌شود.

انتهای‌ پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول