اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ـ 35

شده: هدف دشمن در عرصه جنگ نرم مقابله با منجی‌گرایی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) گفت: مقابله با اسلام و تفکر منجی‌گرایی هدف اصلی دشمن در عرصه جنگ نرم است و رسانه‌ها در این زمینه نقش بسیار بارزی دارند.

شده: هدف دشمن در عرصه جنگ نرم مقابله با منجی‌گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی شده در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در محل غرفه خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در این نمایشگاه با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در تقابل با جنگ نرم دشمن اظهار کرد: در حوزه جنگ‌نرم، ابزارها و شگردهای مختلفی از سوی دشمن به کار گرفته می‌شود که مهم‌ترین آنها، رسانه‌ها هستند.

وی ادامه داد: امروزه صهیونیسم تلاش می‌کند تا با استفاده از این رسانه‌ها، هدف‌های خود را در عرصه‌های مختلف پیش ببرد و باید رسانه‌های داخلی نیز در این زمینه کاملا توانمند شوند و البته باید عنوان کرد که رسانه‌های ما نیز بعد از قضایای فتنه 88، در حوزه مقابله با جنگ نرم، اقدامات بسیار مناسبی را انجام داده‌اند.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: اگر به انقلاب‌های مخملی اخیر در نقاط مختلف دنیا نیز نگاه کنیم، می‌بینیم که در عمده این انقلاب‌ها، رسانه‌ها نقش بسیار بارزی داشته‌اند.

شده با اشاره به اقدامات صهیونیست‌ها در کشورهای منطقه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های دشمنان نظام اسلامی در کشورهای همسایه، گسترش شایعه‌پراکنی علیه مسئولان بلند مرتبه نظام است و همچنین جاسوسان خود را نیز در برخی از این کشورها مانند سوریه بسیار فعال کرده‌اند و در حال حاضر نزدیک به 11 هزار جاسوس در سوریه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در حوزه مبارزه با جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم، نیز باید به تولید بیش از 15 هزار بازی یارانه‌ای اشاره کرد که هدف بیشتر آنها مقابله با اسلام و همچنین منجی‌گرایی است.

شده افزود: بیشتر این بازی‌ها بعد از سال 2006 طراحی شده‌اند و برای مقابله با آن نیز، در داخل کشور بازی‌های زیادی را طراحی کرده‌ایم که بخشی از آنها را در نمایشگاه رسان‌های دیجیتال به نمایش گذاشتیم.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که امروزه بیشتر دغدغه‌های ما در حوزه فرهنگی است و رسانه‌ها باید بخشی از مسئولیت در این حوزه را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول