اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط‌عمومی ستاد نماز جمعه ورامین خبر داد

ورامین آماده میزبانی از خیل عظیم نمازگزاران عید سعید فطر

خبرگزاری فارس: مدیر روابط‌ عمومی ستاد نماز جمعه ورامین از آمادگی کامل این ستاد برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر و استقبال از خیل عظیم نمازگزاران خبر داد.

ورامین آماده میزبانی از خیل عظیم نمازگزاران عید سعید فطر

وحید محمدی‌یکتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آمادگی کامل این ستاد برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر خبر داد و با اشاره به اقدامات ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان برای برگزاری مطلوب مراسم نماز عید فطر استفاده شده و تمام امکانات برای برگزاری با شکوه مراسم نماز عید سعید فطر آماده شده و شرایط برای برگزاری نماز مهیا است.

مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین اظهار داشت: در صورت استهلال ماه شوال نماز عید فطر روز یکشنبه به امامت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی امر مسلمین جهان در شهرستان ورامین اقامه می‌شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم در روز یکشنبه با گرامیداشت یاد کشته‌شدگان زلزله آذربایجان شرقی برپا شده و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته کمتر از 20 دقیقه پس از اقامه این نماز میدان جوان و خیابان‌های اطراف آن تخلیه می‌شود.

محمدی‌یکتا عنوان کرد: نماز عید سعید فطر امسال نیز همچون سال‌های گذشته در محل میدان جوان واقع در پشت مسجد جامع برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین اظهار داشت: در بحث نظافت و رفت‌ و ‌روب نیز هماهنگی‌هایی به عمل آمده و نظافت قبل و حین برگزاری مراسم به‌طور کامل رعایت می‌شود و پس از برگزاری مراسم‌ نیز، پاکسازی منطقه به‌صورت کامل به انجام می‌رسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان و امدادرسانی نیز هماهنگی‌هایی صورت پذیرفته و خدمات‌رسانی لازم در این زمینه به انجام می‌رسد.

محمدی‌یکتا در ادامه با اشاره به جلسات هماهنگی که با حضور ادارات و نهادهای مرتبط در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان برگزار شده است، بیان داشت: تمهیدات لازم برای جابه‌جایی نمازگزاران انجام شده و با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی نسبت به جابه‌جایی نمازگزاران اقدام می‌شود، قسمت‌هایی هم برای پارک خودروهای شخصی نمازگزاران در نظر گرفته شده است اما در عین حال از شهروندان عزیز درخواست داریم برای جلوگیری از ایجاد ترافیک از آوردن خودروهای شخصی پرهیز کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین در پایان با اشاره به دیگر اقدامات ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تصریح کرد: ایجاد جایگاه، استقرار خودروهای آتش‌نشانی و تهیه و آماده‌سازی دعای قنوت از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول