اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون زندان‌های لرستان:

9 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های بروجرد به سرمی‌برند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی زندان‌های لرستان گفت: در حال حاضر 39 زندانی جرایم غیرعمد در زندان بروجرد دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.

9 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های بروجرد به سرمی‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم علیپور صبح امروز در جشن گلریزان زندانیان بروجرد با بیان این که آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان بروجرد نیازمند 25 میلیارد ریال کمک مردمی است، گفت: از این تعداد هشت نفر به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه، 28 نفر بدهکار مالی غیر کلاه‌برداری و سه نفر نیز در اثر تصادف محکوم به حبس شده‌اند.

وی یادآور شد: جشن‌های گلریزانی که هر سال در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شوند، به نوعی گردهمایی نیکوکارانی است که قصد خدمت به یک هم‌نوع گرفتار را دارند.

معاون اجرایی زندان‌های لرستان اظهار داشت: زندانیان جرائم غیرعمد جدای از دیگر کسانی هستند که به دلیل انجام بزه و اعمال مجرمانه به مجازات حبس محکوم می‌شوند و جشن گلریزان بهترین دلیل برای حمایت از آن‌هاست، چرا که چشم‌های فراوانی منتظر بازگشت این افراد به خانه هستند.

علیپور با اشاره به حضور چشمگیر خیرین در جشن گلریزان گفت: اگر چه این حضور با شکوه است، اما با توجه به جمعیت زندانیان غیرعمد انتظار می‌رود خیرین مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی برنامه‌های ستاد دیه را برنامه‌هایی فرهنگی برشمرد و گفت: با اقدامات انجام شده در ستاد دیه کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ اجتماعی است که تا نهادینه شدن آن باید تلاش‌های مستمر بیشتری انجام داد.

علیپور خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان در سال گذشته در بروجرد توانسته تعداد 49 نفر را با تأمین بیش از 39 میلیارد ریال آزاد کند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول