اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون

2400 حامی، ایتام خراسان‌شمالی را مورد حمایت قرار دادند

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون دو هزار و 412 خیر نیکوکار در استان و خارج از استان ایتام زیر پوشش این نهاد را مورد حمایت قرار دادند.

2400 حامی، ایتام خراسان‌شمالی را مورد حمایت قرار دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، برات سلیمی اظهار کرد: بر اساس آمار اولیه از مجموع حامیان جذب شده 545 مورد مربوط به نمایشگاه‌های کمیته امداد، 233 مورد در پایگاه‌های مستقر در مساجد، 334 رابطان از تهران و هزار و 300 مورد نیز از طریق مجامع محسنین، مصلای شهر و جذب شهرستان‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه هنوز این امر خداپسندانه توسط خیران نیکوکار ادامه دارد، گفت: خیران برای شرکت در طرح اکرام ایتام می‌توانند به پایگاه‌های مستقر در مساجد و نمایشگاه کمیته امداد مراجعه کنند تا به انتخاب خود ایتام را مورد حمایت قرار دهند.

سلیمی با اشاره به اینکه این نیکوکاران با حمایت ایتام ماهیانه مبلغی به طور میانگین 100 هزار ریال به حساب ایتام واریز می‌کنند، افزود: این خیران علاوه بر واریز مبلغ ماهیانه می‌توانند در دیگر نیازهای ایتام از قبیل پوشاک، لوازم خانگی، جهیزیه، نوشت افزار و غیره کمک رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9 هزار و 48 یتیم زیر پوشش این نهاد است که حدود دو هزار و 821 یتیم چشم انتظار خیران نیکوکار هستند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول