اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

فلسطین کانون بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری علم مبارزه با اسرائیل را برافراشته نگه‌داشته است، گفت: فلسطین کانون بیداری اسلامی است.

فلسطین کانون بیداری اسلامی است

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در مورد مسائل فلسطین و روز جهانی قدس با بیان اینکه ایران تنها کشوری بوده که اندیشه و فکر مردمش با جریان سازی مسئله فلسطین هماهنگی کامل دارد، اظهار کرد: نظام از مردم پر انرژی‌تر و مردم هم با جدیت تمام از مردم فلسطین حمایت کرده و این برگرفته از اندیشه شیعی است.

وی ادامه داد: شعار هیهات من‌الذله که از سالار شهیدان در اندیشه شیعیان جا گرفته، تا باشد ملت ایران مخالفت خود را با این غده سرطانی اعلام خواهد کرد.

مسئله قدس برای مرفهین بی‌درد جامعه اهمیت ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله قدس برای مرفهین بی‌درد جامعه اهمیت ندارد، گفت: بخش‌های فقیر جامعه اسلامی در دنیا موافق اندیشه‌های ناب اسلامی هستند و در روز جهانی قدس برای دفاع از مسلمانان در راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

لطفیان با اشاره به اینکه فلسطین کانون بیداری اسلامی است، افزود: فلسطین به عنوان کانون بیداری اسلامی بعد از مدت‌ها تقریبا نیم قرن اثر خود را در کشورهای بی‌تفاوت نسبت به مسئله آزادسازی قدس داشته و آنها را به کام بحران اجتماعی و سیاسی فرو برده است.

وی ادامه داد: در مصر نیم قرن مردم در تکاپوی دفاع از فلسطین بودند و بعد از این مدت توانستند روزنه‌هایی را برای دفاع از حق و حقیقت باز کنند اما هنوز روزنه‌ها به نحو خوبی باز نشده است.

ایران مبارزه با صهیونیست را ادامه می‌دهد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایران اسلامی تنها کشوری بوده که ادعای مخالفت و مبارزه با صهیونیست را دارد، گفت: هیچ آزادمردی در دنیا مانند مقام معظم رهبری علم مبارزه با اسرائیل را برافراشته نگه نداشته است.

لطفیان تصریح کرد: رهبری فرمودند هر جریانی که در دنیا مسئله علیه اسرائیل را مدیریت کند ایران اسلامی پشت سر آن است و از این تعبیر شجاعانه‌تر، باشهامت‌تر و شفاف‌تر در تاریخ مشاهده نمی‌کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول