اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

هماهنگی‌ بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی هرمزگان مثال‌زدنی است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: هماهنگی‌های لازم بین بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی استان ستودنی است و باید این روند همیشه با سرعت و دقت ادامه یابد تا جامعه هدف از ظرفیت‌های استان بهره‌مند شوند.

هماهنگی‌ بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی هرمزگان مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در نشست بررسی عملکرد جذب اعتبارات مشاغل خانگی استان اظهار داشت: اشتغال حوزه‌ای است که باید در بخش‌های زیرساختی جست‌وجو شود و تسریع در عملکرد بانک‌های عامل در جذب اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی باید صورت پذیرد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم بین بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی استان ستودنی است و باید این روند همیشه با سرعت و دقت ادامه یابد تا جامعه هدف از ظرفیت‌های قابل استان بهره‌مند شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه جلسه آینده تسهیلات و اعتبارات خوداشتغالی و مشاغل خانگی سال 90 باید با ارائه گزارش عملکردی بسته شود، ابراز داشت: برنامه امسال نیز طبق چارچوب تعریف شده سال گذشته باید ادامه داشته باشد و دستگاه‌های اجرایی استان تسهیلات مشاغل خانگی را در یک برنامه زمان‌بندی تعیین‌ شده به جامعه هدف واگذار کنند.

وی ادامه داد: کمبودها و موانع بانک‌ها در این مدت باید شناسایی و برطرف شود و از فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که دولت در امر اشتغال اختصاص داده به خوبی استفاده شود.

مقام عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با پرهیز از نگاه بسته و داشتن احساس مسئولیت و برطرف کردن موانع تسریع در امر اشتغال داشته باشند، اضافه کرد: سرعت زمینه بهره‌گیری از فرصت است و فعالیت در این بخش هم‌اکنون با هیچ مانعی رو به ‌رو نیست.

وی به فعال‌ترشدن هر چه بیشتر این کمیسیون‌ها در استان تاکید کرد و ابراز داشت: هماهنگی و تعامل بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باعث سرعت و پیشرفت روند فعالیت‌ها در استان می‌شود

عزیزی 50 هزار فرصت شغلی، تسهیلات 50 میلیاردی مشاغل خانگی، 20 میلیاردی خوداشتغالی و 190 میلیاردی کارگاه‌های زودبازده را فرصت‌های بی‌نظیری در استان دانست و اظهار داشت: استفاده از زمان کم و فعالیت پر ارزش و مدیریت زمان مولفه‌های استفاده بهینه از ظرفیت‌های ایجاد شده است.

وی هم‌چنین خواستار معرفی طرح‌ها و توزیع آن در بین بانک‌های عامل استان شد و ادامه داد: در جلسه بعدی شورای اشتغال عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل گزارش داده شود.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول