اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

روز قدس روز بصیرت جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: روز قدس روز بصیرت جهان اسلام و آغاز فروپاشی دیکتاتوری‌های منطقه است.

روز قدس روز بصیرت جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس این شهرستان اظهار داشت: روز قدس نمادی برای فروپاشی حکومت‌های دست نشانده است و شرایط روز به روز برای این حکومت‌ها و دیکتاتوری‌ها در منطقه بدتر می‌شود.

وی با اشاره به پیروزی ملت مصر در انقلاب این کشور، افزود: در سال‌جاری شاهد بازگشایی گذرگاه رفح در مصر هستیم و خرسندیم از اینکه ملت مصر در کنار مردم مسلمان غزه ایستاده‌اند و به آنها کمک می‌کنند.

سعیدی‌نیا خاطرنشان کرد: اقدامات ضد استکباری ملت ایران سرآغاز بیداری اسلامی بود و تعیین روزی به نام روز قدس آغاز بیداری اسلامی در جهان اسلام بود.

وی افزود: در شرایط کنونی در جهان بسیاری از ملت‌ها به دلیل مطالبه حقوق خود کشته می‌شوند و به خاک و خون کشیده می‌شوند و سکوت در این زمینه گناهی بزرگ است و ملت بحرین، میانمار و عربستان به این دلیل که حقوق اسلامی خود را درخواست می‌کنند محکوم به مرگ هستند.

سعیدی نیا گفت: باید در حمایت از مظلومان جامعه اسلامی در سراسر جهان فریاد زد و مردم ایران اسلامی امروز تنها برای این کار و به پشتوانه رهبری معظم انقلاب در این مراسم حضور یافته‌اند و فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل سرداده‌اند.

سعیدی‌نیا تأکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس تنها کاری است که در شرایط کنونی می‌توان انجام داد و ملت ایران این وظیفه خود را به درستی و با حضوری گسترده به انجام رساند.

این مقام مسئول سکوت در عرصه سیاسی کنونی را خیانت به اسلام دانست و گفت: سکوت در شرایط کنونی خیانتی بزرگ به اسلام و مسلمانان جهان است و بایدها فریادهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی در این روز بلندتر و رساتر باشد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول