اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

روز قدس مظهر بیداری اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز گفت: روز قدس مظهر بیداری اسلام و حمایت از مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان فلسطین است.

روز قدس مظهر بیداری اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کریم افشاریان ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس تجلی‌گر بیداری اسلامی کشورهای منطقه است.

به گفته وی، با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، حضور ملت ایران در این روز سرنوشت‌ساز و بسیار حساس‌تر از گذشته است.

فرماندار شهرستان سقز با بیان اینکه مردم همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور فعال دارند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم  در راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه‌های دشمنان را همچون گذشته نقش برآب کرد.

وی سکوت در برابر ظلم و ستم دشمنان را غیرقابل قبول خواند و افزود: مردم شهرستان سقز با حضور خود در راهپیمایی امروز مشتی محکم بر دهان مستکبران جهان کوبید.

فرماندار سقز اضافه کرد: بیداری اسلامی که امروز در جهان اسلام موج می‌زند الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

افشاریان گفت: ملت ولایت‌مدار ایران همواره ثابت کرده‌اند هیچ‌گاه مظلومان جهان را تنها نخواهند گذاشت و حضور باشکوه در این راهپیمایی مصداق بارز این ادعاست.

وی افزود: ملت‏‌های آزاده جهان هر ساله در روز قدس با تأسی از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین به میدان می‌آیند.

به گفته افشاریان، روز قدس در حقیقت میراث ماندگاری از حضرت امام خمینی(ره) است که باید برای همیشه به یادگار بماند.

وی در پایان اوج گرفتن قیام‏‌های آزادی‏‌خواهانه و بیداری اسلامی را نیز از برکات پیروزی نظام مقدس جموری اسلامی ایران دانست.

در پایان این راهپیمایی شرکت‌کنندگان به شعار الله‌اکبر بندهای قطعنامه چند بندی را تایید کردند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول