اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

قدس روز حمایت از اصل ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: روز جهانی قدس روز حضور مردم در حمایت از ولایت فقیه است.

قدس روز حمایت از اصل ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی‌فر در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در میناب با اشاره به اهمیت نامگذاری روز قدس به صورت جهانی توسط امام خمینی (ره) بیان کرد: روز قدس روز بزرگداشت میراث ماندگار خمینی کبیر است.

وی با بیان اینکه بازتاب راهپیمایی مسلمانان در روز قدس امسال از اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است، افزود: با موج بیداری اسلامی که در جهان در حال شکل‌گیری و گسترش است آتش مهیبی علیه استکبار و ایادی ظلم در سراسر عالم شعله‌ور شده است.

معتمدی‌فر در ادامه از عمل نکردن دقیق مسلمانان به فرامین و دستورات قرآن به عنوان مهم‌ترین دلایل دوام رژیم غاصب اسرائیل یاد کرد و ادامه داد: بر اساس آیات قرآن، یهود چیزی به نام وجدان ندارد.

امام جمعه میناب با بیان آیه‌ای از قرآن مجید، اظهار داشت: مسئله فلسطین با مذاکره قابل حل نیست چراکه یهود هیچ پایبندی به امانت و پس دادن آن ندارد.

وی همچنین اظهار داشت: تنها راه فلسطین و باز پس گیری قدس شریف مقاومت و سنگ خوردن صهیونیست‌هاست.

معتمدی‌فر با ذکر این مطلب که مسیحیت امروز به مراتب از یهود بدتر و خبیث‌تر است، گفت: مسیحیت اکنون به معضلی خطرناک تبدیل شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به خودسوزی‌ها توسط برخی صهیونیست‌ها اظهار داشت: اسرائیل از درون در حال متلاشی شدن است و تمام نگاه‌ها به سمت فلسطین معطوف شده است.

نماینده ولی فقیه در میناب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از آنجایی که عده‌ای بی فکر و تهی مغز مسئله حمله به ایران را مطرح کرده‌اند، همه بدانند حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تنها حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین نیست بلکه حمایت از ولایت و حفظ در صحنه بودن حرف اول و آخر مسلمانان است.

امام جمعه میناب ادامه داد: پیام مردم در راهپیمایی روز قدس در درجه نخست، طرح جمهوری اسلامی به عنوان مرکز دنیای اسلام است.

وی همچنین افزود: هر خواب پریشان نسبت به حمله به خاک مقدس ایران تعبیری جز نابودی استکبار ندارد.

معتمدی فر اضافه کرد: هر نوع تهدید از سوی هرکس و از هر نقطه، پاسخ قاطع محکم و پشیمان کننده جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

مردم میناب همراه با ملت مسلمان در سراسر جهان در حمایت از مردم فلسطین از چهارراه آل محمد (ص) تا مسجد جامع امام خمینی (ره) این راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار و صهیونیست نشان دادند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول