اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه نهبندان:

فلسطین قطعه‌ای از سرزمین اسلام است

خبرگزاری فارس: امام ‌جمعه نهبندان گفت: فلسطین قطعه‌ای از سرزمین اسلام و قبله نخست مسلمانان است و دفاع از آن دفاع از خود است.

فلسطین قطعه‌ای از سرزمین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان اظهار کرد: روز قدس روز مبارزه با دشمنان بشریت و انسانیت است و هر کس در این راه گام بردارد در مسیر اهداف اسلام گام برداشته است.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) پا به پای پیش بردن نهضت ایران اسلامی مسئله فلسطین و قدس را مطرح و پیش بردند.

امام‌جمعه نهبندان با بیان اینکه در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی امام(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری کردند، تصریح کرد: امروزه بعد از گذشت سه دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌بینیم که تمامی حرف‌ها و پیام‌ها امام(ره) ثابت می‌شود و ملت‌های مظلوم و ستمدیده علیه استکبار و رژیم غاصب صهیونیسم به پا خاستند.

خزاعی با اشاره به اینکه برای برخی از افراد این سؤال پیش می‌آید که چرا مسئله فلسطین و حمایت از قدس مطرح شده است، افزود: به این دلیل مسئله فلسطین و قدس مطرح شده که فلسطین قطعه‌ای از سرزمین اسلام و قبله نخست مسلمانان است و دفاع از آن دفاع از خود است.

وی ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: مومنان و افراد جامعه اسلامی در این روز ضمن حضور گسترده در نماز عید فطر نیز پرداخت فطریه به فقرا و محرومان را از یاد نبرند.

امام‌ جمعه نهبندان یادآور شد: با توجه به اینکه ایران اسلامی روی گسل زلزله واقع شده و شاید زلزله برای هر شهر و منطقه‌ای اتفاق بیفتد پس برماست که به برادران و خواهران دینی و همنوعان آسیب‌دیده خود در آذربایجان کمک کنیم.

خزاعی با بیان اینکه هفته نخست شهریورماه امسال اجلاس سران کشورهای غیر متحد در تهران برگزار می‌شود، گفت: این اجلاس سه سال ادامه دارد و برگزاری این اجلاس وحدت،‌ یکپارچگی، آرامش و همکاری مردم و مسئولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت را در پیش داریم، تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای حضور بیشتر در جمع مردم و بررسی و رفع مشکلات آنها است و از طرفی فرصتی مغتنم به منظور بازگو کردن خدمات نظام و دولت برای مردم است.

امام جمعه نهبندان ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد افزود: مساجد مهم‌ترین پایگاه‌های معنویی و فرهنگی جامعه به شمار می‌روند و جای دارد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن جوانان را به سمت مساجد سوق دهیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول