اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با مردم سراسر ایران اسلامی

کهنوجی‌‌ها علیه رژیم اشغالگر قدس خروشیدند

خبرگزاری فارس: همراه با مردم سراسر ایران اسلامی، مردم مؤمن و روزه‌دار کهنوج علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی خروشیدند.

کهنوجی‌‌ها علیه رژیم اشغالگر قدس خروشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پس از یک ماه تمرین پاکی و بندگی مردم همیشه در صحنه این شهرستان همراه با امت اسلامی با سر دادن شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل جنایتکار» انزجار خود را از حکومت جعلی رژیم صهیونیستی نشان دادند.

همچنین از خداوند متعال خواستند که روشن‌ترین صبح عالم را طالع کند و بر این شب‌های تار و ظلمانی مُهر پایان بزند تا راه ستمکاری و جنایت استعمارگران و ظالمان را بربندد و منجی مهربانمان را برساند.

امروز جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم شهرستان کهنوج همراه با امت اسلامی به اتکای نیروی اسلامی صدای جنایت‌ها، خودکامگی‌ها و جنگ‌های طمعکارانه رژیم صهیونیستی را خفه کردند.

رژیم صهیونیستی بدون هیچ وجود خارجی در اوج بی‌پایگی و بی‌بنیانی با شعار «از نیل تا فرات» دست به هر جنایتی زد تا امروز با توسل زور رسمیت یافت و به غصب وطنی برگرفت.

این جنایتکاران اینک به پشت‌گرمی بزرگ‌ترین استعمارگران و حمایت شرورترین تروریست‌ها چشمِ طمع به باقی سرزمین‌های اسلامی دوخته است.

اقشار مختلف مردم شهرستان کهنوج امروز در روز جهانی قدس فریاد مسلمانی سر دادند و با زبان روزه از خداوند متعال خواستند که ستون‌های کاخ خیال‌های پوچ رژیم صهیونیستی و نقش خوشی که در خیال برافکنده را در گردآب هلاکت فرو برد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول