اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهاباد:

بیداری اسلامی، موجب حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهاباد گفت: بیداری اسلامی در منطقه و شکست توطئه استکبار جهانی در سوریه موجب حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

بیداری اسلامی، موجب حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، ماموستا عبدالقادر سهرابی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: روز ‏قدس تنها روز حمایت از مردم فلسطین نیست بلکه روز نشان دادن اتحاد بین ‏مسلمانان و روز تفکیک مستضعفان عالم از استکبار جهانی و روز صلح و آزادی است.

وی روز قدس را روز نابودی استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، آزادی قدس و سرافرازی مسلمانان دانست و گفت: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس اعلام برائت از ظلم بوده و بیانگر عزم و اراده مسلمانان برای یاری مستضعفان در برابر مستکبران و زورگویان است.

سهرابی با بیان اینکه روز جهانی قدس به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، روز اسلام است، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و یکپارچه در روز جهانی قدس یک بار دیگر با ملت مظلوم فلسطین تجدید بیعت کردند و انزجار و تنفر خود را به رژیم ظالم و غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی ابراز کردند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه روز قدس، روز تجلی اراده امت اسلامی برای مبارزه با اشغالگران است، گفت: بیداری اسلامی در منطقه، شکست توطئه استکبار جهانی در سوریه و تلاش مدعیان دروغین حقوق بشر برای شکست اراده مقاومت، موجب حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نماز عید فطر تثبیت‌کننده اعمال و زحمات ماه مبارک رمضان است، اذعان داشت: عید سعید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است که لحظه‌ لحظه آن مملو از خیر، برکت و عافیت است.

سهرابی با تاکید بر اینکه همه اعمال ماه مبارک رمضان می‌تواند حصار محکمی در برابر گناه برای انسان ایجاد کند،خاطرنشان کرد: اگر اعمال ماه مبارک رمضان با تمام وجود و حضور قلب انجام شود، خداوند ثمره بخشش و همچنین دوری از گناه را به انسان می‌دهد.

امام جمعه مهاباد ادامه داد: بعد از گذشت 30 روز انسان انتظار دریافت عیدی و پاداشی از سوی پروردگار خود دارد، لذا خداوند به ‌نحو احسن به این نیاز پاسخ داده و برترین عیدی‌ها را در روز سعید فطر آماده کرده زیرا خداوند وعده‌های فراوانی در ماه مبارک رمضان داده است که در شب عیدفطر هزار برابر می‌شود و این امر سبب ایجاد سرور و امیدواری در قلب توبه‌کنندگان می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول