اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

اغتشاشگران سوریه پرورش‌یافته دست صهیونیسم و عربستان هستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افرادی که در سوریه اغتشاش می‌کنند، همه عوامل پرورش یافته صهیونیسم و عربستان هستند.

اغتشاشگران سوریه پرورش‌یافته دست صهیونیسم و عربستان هستند

فرج‌الله عارفی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز قدس نور امید را در جهان اسلام ایجاد کرد.

وی تبری‌ جستن از استکبار را بزرگ‌ترین کار خیر خواند و افزود: روز قدس موجب بیداری اسلامی در کشورهای عربی شده است.

عارفی تصریح کرد: اگر امروز کشورهایی مانند بحرین و عربستان تبدیل به یک جریان ملتهب شده‌اند به دلیل پیدایش روز قدس بوده است.

وی با اشاره به حضور بیگانگان در کشور سوریه تصریح کرد: افرادی که در سوریه اغتشاش می‌کنند، همه عوامل پرورش یافته صهیونیست و عربستان هستند.

وی بیان داشت: پرتاب مردم بی‌گناه از ساختمان‌ها و به رگبار بستن افراد با دستان بسته نشان‌دهنده اوج خفت استکبار جهانی است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت سوریه با قدرت در مقابل مستکبران ایستاده است، عنوان کرد: استکبار تصور می‌کرد با انجام یک عملیات می‌تواند، سوریه را فتح کند، اما ملت و دولت سوریه با قدرت در مقابل آنها ایستادگی کردند.

وی پیروی از ولایت فقیه بودن را راه نجات مسلمانان خواند و اذعان کرد: طی 33 سال انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید در این راه ایستادگی کرده‌ایم.

عارفی تبعیت مطلق از ولایت فقیه را کار اساسی ملت ایران ذکر و خاطرنشان کرد: بهترین راه برای پاسداشت مشی امام راحل، خدمت، کار و تلاش است.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آنها با طراحی‌های خود قصد داشتند انتخابات 90 را محلی برای عقده‌گشایی خود کنند، اما با درایت و فهم ملت مواجه شدند.

وی پیروی از مقام معظم رهبری را برون‌رفت از گردنه‌ها و سراشیبی‌ها بیان کرد و اظهار داشت: ملت ایران پرچمی برافراشته است که امیدواریم آن به دست صاحب الزمان (عج) تقدیم کند.

عارفی عنوان کرد: سلاح امروز ما تفنگ نیست، بلکه تفکر و برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول