اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

سخنرانی سفیر سابق ایران در سوریه در جمع راهپیمایان روز قدس در کرج

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار البرز از دعوت یکی از دیپلمات‌های باسابقه وزارت امور خارجه کشورمان برای سخنرانی در جمع راهپیمایان شهرستان کرج خبر داد.

سخنرانی سفیر سابق ایران در سوریه در جمع راهپیمایان روز قدس در کرج

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج به تشریح آخرین اقدامات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در استان البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه منطقه خاورمیانه و ممالک اسلامی به ویژه حکومت‌های مستقل مسلمان شرایط حساسی را تجربه می‌کنند، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در هفته‌های گذشته مردم استان البرز از جمله شهروندان کلانشهر کرج با همکاری دستگاه‌های مسئول و مرتبط شرایط برگزاری یکی از باشکوه‌ترین راهپیمایی‌های روز جهانی قدس را آماده  و فراهم کردند.

معاون سیاسی استاندار البرز تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در کل استان البرز هیچ مشکلی به ویژه در حوزه امنیتی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی امسال نداشته و مردم ولایی البرز آماده تجدید میثاق با رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین دفاع از مردم مظلوم فلسطین هستند.

سخنرانی سفیر سابق ایران در سوریه در جمع راهپیمایان کرجی

رجبی گفت: با هماهنگی‌ و رایزنی‌های انجام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، مقرر شد که حسین شیخ‌الاسلام سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز جمعه در جمع راهپیمایان کرجی سخنرانی کند.

وی افزود: ایشان در دو دوره مسئولیت سفارت ایران در سوریه را بر عهده داشته و همچنین سال‌ها از جمله مدیران ارشد وزارت امور خارجه کشورمان بوده‌ و هم اکنون نیز به عنوان مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می‌کند.

رجبی ادامه داد: بنابراین آقای حسین شیخ‌الاسلام اطلاعات بسیار خوبی از شرایط منطقه و جهان اسلام دارد و قرار است وضعیت جبهه مقاومت اسلامی و مبارزان مسلمان علیه جبهه کفر را در جمع راهپیمایان کرجی تشریح کند.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرج اعلام شد

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است؟ گفت: تغییرات اندکی از جمله زمان آغاز راهپیمایی و مسیرها صورت گرفته، اما همچون سال‌های قبل در نهایت راهپیمایان در مصلی بزرگ کرج حضور یافته و پس از راهپیمایی، نماز سیاسی و عبادی جمعه را اقامه خواهند کرد.

معاون استاندار البرز ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مردم روزه‌دار کلانشهر کرج در ساعت 10 صبح در میدان شهدای این شهرستان اجتماع کرده و راهپیمایی خود را 30 دقیقه بعد به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

به گفته رجبی، راهپیمایان از خیابان شهید بهشتی، چهارراه امام (ره)، سه‌راه دانشکده، میدان قدس و بالاخره بلوار امامزاده حسن (ع) عبور کرده و در نهایت در مصلی بزرگ این شهرستان اجتماع خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: حضور گسترده و پرشور مردم کرج در راهپیمایی امسال ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار علیه جهان اسلام، نقش موثری در دفاع از مبارزان فلسطینی خواهد داشت.

انتهای پیام/و10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول