اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

انس با قرآن ره توشه‌ای عالی برای آخرت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: انس با قرآن ره توشه‌ای عالی برای آخرت و سرمایه‌ای برای سعادت و بهروزی در دنیا است.

انس با قرآن ره توشه‌ای عالی برای آخرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند صبح امروز در مراسم محفل انس با قرآن در پلدختر که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، گفت: قرآن موجب آرامش قلب می‌شود و انس با قرآن ره توشه‌ای عالی برای آخرت ما و سرمایه‌ای برای سعادت و بهروزی در دنیا است.

امام جمعه پلدختر افزود: کتاب قرآن بهترین کتاب راهنما برای زندگی بشریت بوده و یک ارمغان الهی است و اگر بشریت بتواند از این کتاب بزرگ به نحو شایسته استفاده کند، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی افزود: ماه رمضان یکی از نعمت‌های بزرگ الهی بر بندگان خاص اوست، گرچه انسان در طول سال می‌تواند از فرصت‌ها به نحو اکمل استفاده کند، ولی این فرصتی را که خداوند در این ماه در اختیار بندگان خاص و مؤمنش قرار داده، یکی از بهترین از فرصت‌های طلایی برای انسان است.

در ادامه مدیر حوزه‌های علمیه لرستان در این مراسم گفت: قرآن مظهر قدرت و علم خدا است و انس با قرآن، خواندن و حفظ کردن آن و در مرحله بعد تأمل و در نهایت عمل کردن به آن است و تدبر در قرآن باید به گونه‌ای باشد که باعث نورانیت دل و صفای روح انسان باشد.

حجت الاسلام محمدرضا مبلغ افزود: فعالیت‌های قرآنی روح معنویت را در جامعه حاکم می‌کند و نهادینه شدن آموزه‌های قرآنی در جامعه به ویژه در میان جوانان می‌تواند آینده انقلاب را بیمه کند.

وی گفت: باید با قرآن انس داشته باشیم و به آن عمل کنیم، روایت داریم خانه‌های دل با خواندن قرآن نورانی می‌شود.

در ادامه این مراسم معنوی، چند تن از قاریان بین‌المللی و گروه تواشیح بین‌المللی جنات اصفهان به اجرای برنامه و تلاوت قرآن پرداختند.

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محفل انس با قرآن با حضور مدیر حوزه‌های علمیه لرستان، امام جمعه، فرماندار پلدختر، چند تن از قاریان بین‌المللی و گروه تواشیح بین‌المللی جنات از اصفهان و جمعی از علاقمندان به کتاب وحی و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول