اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر:

انس با قرآن راز استقامت آزادگان بود

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: رزمندگان دفاع مقدس در دوران اسارت نیز اوقات خود را با تلاوت قرآن و معنویات سپری می‌کردند که این مهم موجب استقامت آنها در برابر شکنجه‌ها می‌شد.

انس با قرآن راز استقامت آزادگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام اسد‌الله رضوانی در مراسم ضیافت افطاری خانواده‌های معزز شهدای شهر الوند و پیشکسوتان سپاه ناحیه البرز، با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نفس کشیدن و حتی استراحت در این ماه عبادت محسوب شده و دعاها بدون هیچ قید و شرطی مستجاب می‌شوند.

وی عنوان کرد: پیروی از اهل بیت (ع) و همراهی قرآن کریم، قدرت‌های معنوی‌ هستند که موجب شادابی جامعه و سلامت زندگی مردم می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین افزود: دوری از هوس‌ها و آسودگی خیال از آسیب‌ها و تهدیدهای جامعه تنها به واسطه همراه بودن با معنویات و قرآن رخ می‌دهد که رزمندگان دفاع مقدس در دوران اسارت نیز اوقات خود را اینگونه با تلاوت قرآن، معنویات و ارزش‌ها پر می‌کردند و همین مسئله موجب سالم ماندن و سالم زیستن آزادگان در جامعه شده است.

رضوانی رزمندگان دفاع مقدس را استوار در مقابل مشکلات معرفی و تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس از روبه‌رویی با مشکلات و شکنجه‌های دشمنان نمی‌ترسیدند و در برابر تهدیدها تسلیم نمی‌شدند و روز به روز مستحکم‌تر می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند کسانی که عزیزان خود را در راه خدا از دست می‌دهند، دوست دارد و پاداش خانواده‌های ایثارگر و شهدا تنها با خداوند است که این اجر معنوی بسیار ارزشمند و جاودانه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در خصوص دوام کارهای خیر عنوان کرد: نمی‌توان تا یک ساعت قبل از اذان مغرب روزه بود و قبل از وقت افطار روزه را شکست، چراکه کار نیک آن است که  تا پایان (عمر) انجام شود و به آن پایبند بود تا ثواب آن مورد قبول خداوند قرار گیرد.

رضوانی اظهار کرد: امروز دشمنان با تبلیغات گسترده و سوء با دین اسلام، سیره ائمه اطهار و شهدا مبارزه می‌کنند و به واسطه پایبندی ملت ایران به اعتقادات خود، سنگ‌اندازی‌ها و تحریم‌های اقتصادی را به اجرا در می‌آورند که از این جمله می‌توان به ترور نخبگان علمی کشور توسط دشمنان اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر کشور ایران در عرصه‌های گوناگونی از جمله علمی، فرهنگی و پزشکی پیشرفت کرده که به لطف و عنایات خداوند و به برکت وجود ولی فقیه در سایه اسلام و تلاش مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در پایان اذعان کرد: با توجه به ضرورت حضور در جبهه‌های جنگ نرم که مهم‌تر از جبهه‌های جنگ تحمیلی است، از خداوند خواستاریم که ما را در راه مکتب اسلام، پیروی از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دهد و کمک کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول