اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای استاندارد 8905

پای استاندارد به مهدهای کودک شهر اهواز هم باز شد

خبرگزاری فارس: مسئول استانداردسازی مراکز تفریحی خوزستان از بازرسی و نظارت بر مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی به منظور اجرای استاندارد ملی 8905 خبر داد.

پای استاندارد به مهدهای کودک شهر اهواز هم باز شد

امید بن عباس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 50 درصد مهدهای کودک شهر اهواز بر اساس این استاندارد ملی مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: این استاندارد که مرتبط با خدمات دهی به کودکان است، با هدف ارتقای سطح کیفیت نگهداری و پرورش و آموزش کودکان با بهره‏گیری از آخرین دستاورد‌های روز جهان تدوین شده و شامل مواردی از قبیل اصول مکان‏ یابی، تغذیه، بهداشت، تجهیزات، پرسنل و... است.

بن‏عباس گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 85 مورد بازرسی از مهدهای کودک انجام گرفته که نتایج این بازرسی‏‌ها در اختیار مدیران مهدهای کودک و اداره کل بهزیستی استان به منظور رفع نواقص قرار گرفته است.

وی افزود: از آنجا که در استاندارد ملی 8905 هدف آموزش و پرورش بر نگهداری کودکان در مهدهای کودک ارجحیت داده شده است، اهمیت اجرای این استاندارد در مراکز ارائه دهنده خدمات به کودکان نمایان می‌‏گردد.

این مقام مسئول در اداره استاندارد خوزستان به والدین توصیه کرد به منظور افزایش امنیت و ایمنی و سلامت فرزندان دلبند خود از مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی استاندارد شده استفاده نمایند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول