اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ریالی از اعتبار مصلی‌ها برگشت نخورد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: نباید ریالی از اعتبارات استان اردبیل در بخش مصلی‌ها برگشت بخورد.

ریالی از اعتبار مصلی‌ها برگشت نخورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جریان بازدید از مصلی شهر اردبیل به فرصت 33 روزه جذب اعتبارات سال 90 اشاره کرد و گفت‌: اگر اعلامی مانده یک میلیارد تومانی مسکن و شهرسازی از بابت ساخت مصلی‌ها حقیقت داشته باشد ما باید در فرصت باقیمانده از نیمه اول سال 91 نسبت به جذب اعتبار سال گذشته اقدام کنیم و نسبت به هزینه‌کرد آن اهتمام داشته باشیم.

صابری با انتقاد از برخی سهل‌انگاری‌ها در تکمیل مصلی‌ها ابراز داشت: اگر در چند ماه گذشته اعتبار تبدیل به کار می‌شد و تسریع در انجام پروژه صورت می‌گرفت، امروز نگرانی از بابت برگشت اعتبار، جابجایی آنها و یا افزایش قیمت تمام شده نداشتیم و پروژه نیز با قیمت مناسب تحویل مردم می‌شد که متاسفانه در این کار قصور شده است.

وی در ادامه خواستار شفافیت آمار و ارقام بین استانداری، راه و شهر‌سازی و پیمانکار در تخصیص و انجام پیشرفت کار شد و افزود: ما نمی‌توانیم جابجایی در تخصیص اعتبار پروژه‌ها داشته باشیم اما می‌توانیم با تغییر شرح خدمات، مانده اعتبار مصلی‌ها را به سرعت جذب کنیم.

استاندار اردبیل گران شدن آهن و برخی دیگر از مصالح ساختمانی را در تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های مصلی‌سازی خاطرنشان کرد و گفت: در این کار نباید کوتاهی و قصوری صورت گیرد.

وی تصریح کرد:‌ ما دستگاهی را سراغ داریم که در طی 17 ماه گذشته نتوانسته است 14 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار خود را به دلیل افزایش قیمت کالای مورد نیاز جذب کند که برای برگشت نخوردن این اعتبار تلاش می‌کنیم تا اجازه ندهیم ریالی از اعتبارات استان برگشت بخورد و در این زمینه شایسته است در جذب اعتبار مصلی‌ها نیز نهایت اهتمام را داشته باشیم.

صابری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با دو جلسه‌ای که با مسئولان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در تهران داشتیم پیشنهاد کردیم با هدف پایین آوردن هزینه تمام شده ساخت مصلی‌ها و جلوگیری از ستون‌های بی‌شمار در یک سازه سبک کار احداث مصلی‌ها انجام شده و مشکلات احتمالی نیز برطرف شود.

این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: به غیر از مصلی پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال که به شکل سابق اجرا می‌شود در بقیه شهرستان‌ها ساخت مصلی‌ها با شیوه جدید انجام می‌شود که ما البته افق پنج تا 10 ساله را نیز در احداث مصلی‌ها در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول