اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش راین خبر داد

راه‌اندازی رشته کشاورزی در راین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: رشته کشاورزی از سال تحصیلی آینده در هنرستان کار و دانش آیندگان راین راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی رشته کشاورزی در راین

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، محمد جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهر از راه‌اندازی رشته کشاورزی در هنرستان کار و دانش آیندگان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و استعدادهای کشاورزی فراوانی که وجود دارد، ضرورت راه‌اندازی این رشته کشاورزی احساس می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده مجوز این کار اخذ شد و از سال تحصیلی آتی رشته پرورش درختان هسته‌دار در هنرستان کار و دانش آیندگان دانش‌آموز می‌پذیرد.

جعفری تصریح کرد: برای اینکه این کار با موفقیت انجام شود، نیازمند استفاده از نظرات کارشناسی متخصصان فن، کشاورزان و باغداران با تجربه هستیم که امیدواریم ما را در انجام این کار یاری کنند.

رمضان عطایی رئیس اداره جهاد کشاورزی راین نیز از آمادگی این اداره برای همکاری با آموزش و پرورش برای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این رشته خبر داد.

* پایان مسابقات فوتسال جام رمضان راین

مسابقات فوتسال جام رمضان در راین به کار خود پایان داد و در دیدار نهایی که در سالن ورزشی شهدای راین اداره آموزش و پرورش برگزار شد، تیم نینوا موفق شد با نتیجه سنگین 9 بر دو از سد تیم شهید احمدی‌روشن بگذرد و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم منتخب روستای تهرود با نتیجه چهار بر دو تیم سعادت را مغلوب و مقام سوم را کسب کرد.

در این دوره از رقابت‌ها که به یاد ورزشکار مرحوم مهندس عباس رحیم‌پور برگزار شد، 12 تیم در دو گروه به مدت یک ماه به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت تیم‌های نینوا، شهید احمدی‌روشن و سعادت به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول