اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قشم خبر داد

ایجاد اشتغال برای 170 نفر در قالب طرح توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار قشم گفت: بیش از 170 نفر در این شهرستان در قالب طرح توسعه کشاورزی با حمایت دولت مشغول به کار می‌شوند.

ایجاد اشتغال برای 170 نفر در قالب طرح توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، مسعود سالاری با اشاره به اینکه بیش از 170 نفر در این شهرستان در قالب طرح توسعه کشاورزی با حمایت دولت مشغول به کار می‌شوند، اظهار داشت: این تعداد فرصت شغلی که با شناسایی و اختصاص افزون بر 80 هکتار زمین به طرح‌های مختلف در این شهرستان ایجاد می‌شود، با توجه به محدودیت‌ها در بخش آب و اراضی قشم در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان هرمزگان رتبه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های دارای ظرفیت و سابقه کشاورزی بسیار بالای استان هرمزگان در این طرح نتوانستند از شهرستان قشم پیشی بگیرند.

فرماندار قشم با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح بعد از 40 سال با تلاش‌های اداره ثبت اسناد و املاک قشم صدور سند برای زمین‌های این شهرستان آغاز شده است، یادآور شد: در این راستا تاکنون افزون بر هشت فقره سند زمین در این شهرستان از طرف اداره مذکور صادر شده است.

به گفته فرماندار شهرستان قشم، افزون بر 14 هکتار از منابع طبیعی نیز از سوی اداره منابع طبیعی این شهرستان در قشم شناسایی و اقدامات برای تعیین تکلیف آنها آغاز شده است.

انتهای پیام/ز30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول