اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

آمادگی هلال احمر گیلان برای دریافت زکات فطره

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی این جمعیت برای دریافت زکات فطره و کمک به آسیب‌دیدگان زلزله اهر خبر داد.

آمادگی هلال احمر گیلان برای دریافت زکات فطره

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی ظهر امروز در جلسه هلال احمر استان با اشاره به ادامه حمایت از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با ورود به فاز دوم امدادرسانی برای بازسازی مناطق زلزله زده، کمک‌های نقدی در اولویت قرار دارد.

وی به حضور خود در مناطق زلزله‌زده و بازدید از این مناطق اشاره کرد و گفت: با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده، امدادرسانی و اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان به پایان رسیده و کمک‌رسانی وارد فاز دوم یعنی بازسازی مناطق آسیب‌دیده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان جمع‌آوری کمک‌های نقدی به منظور تسریع در کار بازسازی مناطق آسیب‌دیده را مهم و حیاتی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران گیلانی در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های 99999 نزد بانک ملت و 11111 نزد بانک ملی واریز کنند.

به گفته محمدی کمک‌های غیر نقدی در رشت میدان ولی‌عصر (عج) پس از پمپ بنزین فرزانه حوزه معاونت امداد و نجات هلال احمر گیلان و در شهرستان‌ها در تمام شعب هلال احمر جمع‌آوری می‌شود.

کارشناس امور زنان گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: در یک اقدام انساندوستانه بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان حقوق کامل یک روز خود را به هموطنان زلزله‌زده آذربایجان شرقی اختصاص دادند.

سیده ارمغان سقراط گفت: به مناسبت بروز حادثه دردناک و غم‌انگیز در آذربایجان شرقی بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر گیلان حقوق کامل یک روز خود را به هموطنان زلزله دیده این استان اختصاص دادند.

وی افزود: این مبلغ  گام کوچکی از طرف بانوان شاغل جمعیت هلال احمر این استان در مددرسانی و تسکین کوچکی بر قلوب زخم‌دیده هموطنان آسیب‌دیده در زلزله تقدیم می‌شود.

این کارشناس با بیان اینکه واحد امور زنان استان از هیچ کمک انساندوستانه برای ترمیم آسیب‌های روحی و مالی هموطنان زلزله دیده دریغ نمی‌کند، افزود: آمادگی همه جانبه خود را برای کمک به مناطق زلزله‌زده اهر اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول