اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس:

امکانات را برای اقتصاد مقاومتی بسیج کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: امروز وظیفه و تکلیف ما این است که امکانات را برای اقتصاد مقاومتی بسیج کرده و در این مسیر گام برداریم.

امکانات را برای اقتصاد مقاومتی بسیج کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی با همه توان برای مقابله با نظام آمده‌اند.

وی افزود: تاکنون همه تلاش دشمنان به در بسته خورده و ملت ایران توانسته‌ است در برابر توطئه‌های آن‌ها پیروز شود.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری به دو مسئله واقع‌بینی و اقتصاد مقاومتی توجه زیادی دارند، گفت: ‌اقتصاد مقاومتی نیازمند ابزارها و امکاناتی است.

وی افزود: امروز وظیفه و تکلیف ما این است که امکانات را برای اقتصاد مقاومتی بسیج کرده و در این مسیر گام برداریم.

خان‌محمدی تصریح کرد:‌ نباید پروژه‌هایی برخوردار از درصد کم پیشرفت مورد توجه باشند بلکه باید پروژه‌های بالای 70 درصد پیشرفت مورد توجه مسئولان باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی افزود: باید با همکاری مسئولان در زمینه رفع این مشکلات تلاش کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی اضافه کرد: باید در بحث اشتغال به مباحثی همچون ایجاد اشتغال پایدار و همچنین ارائه آمارهای درست توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

خان‌محمدی با بیان اینکه امروز مشکل سرمایه در گردش صنایع کشور یکی از دغدغه‌های اصلی ما است، عنوان داشت: امروز باید با موضوع‌های کلان درگیر شده و آگاه باشیم که در صورت ورود با اقتدار به یک موضوع دیگر تحریم‌ها اثری نخواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در عمل دغدغه داشته باشیم با اشاره به حضور مردم در دفاتر نمایندگان برای اشتغال و درخواست دیگر امور خاطرنشان کرد: احساس ما بر این است که نماینده نباید در مصداق‌ها وارد شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول