اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد نماینده ورامین در مجلس از ‌گرانی‌های کاذب در ‌جامعه‌

خبرگزاری فارس: نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جامعه با تورم، گرانی و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند.

انتقاد نماینده ورامین در مجلس از ‌گرانی‌های کاذب در ‌جامعه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط ‌عمومی دفتر نماینده شهرستان‌های ورامین و پیشوا، سیدحسین نقوی‌حسینی در ارتباط با مجلس نهم گفت: مقام معظم رهبری در پیامشان به مجلس نهم به نکات بسیار مهمی اشاره فرمودند از جمله اینکه نمایندگان باید به وظیفه اصلی خود یعنی قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون بپردازند، همچنین مجلس باید از حاشیه‌پردازی و مسایل حاشیه‌ای پرهیز کند، نمایندگان باید به نیازهای اساسی کشور توجه کنند و قوانینی به روز، شفاف و کارآمد تصویب کنند و ملاک عمل را قانون قرار دهند چرا که فصل‌الخطاب قانون است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری راه را به نمایندگان نشان داد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد توصیه‌های مقام معظم رهبری یک چارچوب مشخص و ره‌یافت دقیقی را برای اولویت‌های مجلس نهم تعریف می‌کند.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم به این چارچوب این‌گونه اشاره کنیم که پرداختن به مسایل اساسی کشور و مردمی که ما نمایندگی آنها را به عهده داریم باید در اولویت اول قرار گیرد.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما با مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی، بیکاری و مسایلی از این قبیل دست و پنجه نرم می‌کند و مجلس باید در حوزه قانون‌گذاری سعی کند در راستای نیازهای مردم در این بخش‌ها قانون‌گذاری کند. همچنین باید قوانینی که تصویب می‌شود آن مشخصاتی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند را داشته باشد.

‌نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در پایان تاکید کرد: از لحاظ چارچوب فعالیت نیز مجلس باید تمام تلاش خود را کند تا تعامل مثبتی با دولت داشته باشد و اجازه ندهد که تریبون مجلس و نمایندگان باعث جدایی و انشقاق شود.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول