اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

کاهش 400 درصدی جرایم اجتماعی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از کاهش 400 درصدی جرایم اجتماعی در سال گذشته در این استان خبر داد.

کاهش 400 درصدی جرایم اجتماعی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی گیلان با اشاره به مسکونی بودن محور لاکانشهر و تعداد دانشگاه‌های این مسیر اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی رشت نسبت به افزایش وسایل نقلیه عمومی برای تردد دانشجویان در مسیر مذکور تلاش کنند.

وی بر احداث پل عابر پیاده در مقابل شهرک سید احمد خمینی توسط شهرداری رشت تاکید کرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید از برگزاری جشنواره عروس‌گردانی در تالارها جلوگیری کند.

پورعزیزی خواستار در اختیار قراردادن حداقل 3 پارک در شهرستان‌ها برای ورزش بانوان شد و تصریح کرد: شهرداری‌ها از ورزش مختلط مردان و زنان در پارک‌ها جلوگیری کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان به ترویج اعتیاد، فحشا و ... توسط شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها با تکیه بر آموزه‌های دینی و ارزشی باید با هجمه فرهنگی دشمن مقابله کنند.

وی از کاهش 400 درصدی جرایم اجتماعی در سال گذشته در گیلان خبر داد و ابراز کرد: مسئولان با تدوین برنامه‌های مناسب فرهنگی و اجتماعی باید در ترویج آموزه‌های دینی تلاش کنند.

پورعزیزی با تاکید بر استفاده بانوان از وسایل ورزشی در فضای مجزا، بیان کرد: شهرداری رشت مربیانی را برای ورزش بانوان در پارک‌ها مستقر می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان همچنین با اشاره به برنامه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و جلسه‌های پرسش و پاسخ در موضوع عفاف و حجاب با استفاده از اساتید مجرب و فاضل انجام می‌شود.

وی ارائه مشاوره اخلاقی، خانوادگی و دینی با محوریت عفاف و حجاب با استفاده از مشاوران متعهد و توانمند برای متقاضیان را از جمله برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی گیلان برشمرد و اذعان: برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع عفاف و حجاب در زمینه‌های برگزاری نمایشگاه فرهنگی مد و لباس با عرضه بسته‌های فرهنگی در استان انجام می‌شود.

پورعزیزی راهنمایی و ارشاد مراجعه کنندگان نسبت به رعایت شئونات اسلامی و جلوگیری از ورود افراد بد پوشش را تاثیرگذار دانست و گفت: بازرسی از مراکز و واحدهای تابعه در مورد اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و وضعیت پوشش کارکنان در محیط کار توسط ستاد صیانت دستگاه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول