اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه دوشنبه صورت گرفت

بازدید سرزده استاندار کردستان از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان به صورت سرزده از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج بازدید و در جریان نحوه خدمت‌رسانی این مرکز پزشکی به مراجعین قرار گرفت.

بازدید سرزده استاندار کردستان از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شامگاه دوشنبه در جریان بازدید سرزده از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج اظهار داشت: توجه به مقوله سلامت به عنوان یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت و توسعه پایدار جامعه از اولویت‌های دولت عدالت‌محور است.

وی افزود: نگاهی به پیشرفت‌های دانشمندان جوان ایرانی در حوزه علوم پزشکی به ویژه در چند سال اخیر نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری کلان نظام در بخش سلامت کشور است.

شهبازی خدمت به هم‌نوع به خصوص بیماران را عنایت الهی به کارکنان زحمتکش حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان دانست و اظهار امیدواری کرد که در جایگاه خدمتگزار مردم فهیم و قدرشناس کردستان بتوانیم با اندیشیدن تدابیر لازم گوشه‌ای از تلاش‌های این عزیزان را جبران کنیم.

استاندار کردستان در بخش دیگری از این بازدید ضمن دیدار و دلجویی از بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی سنندج، در جریان نحوه خدمات‌رسانی پزشکان و پرستاران این مرکز به بیماران قرار گرفت.

وی همچنین امکانات و تجهیزات این بیمارستان را در حد مطلوب و قابل قبول توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه روند خوب بازسازی و نوسازی این بیمارستان امکان ارائه خدمات بیش از پیش به مراجعان و بیماران را هموارتر کرده که امیدواریم این مهم موجب بالا رفتن شاخص‌های سلامت استان و بهره‌مندی راحت‌تر مردم استان از خدمات این مرکز در آینده نه چندان دور شود.

در جریان این بازدید وفا طبرزدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن بیان گزارشی از خدماتی که در طول یک‌سال گذشته در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج به بیماران ارائه شده است، اضافه کرد: استانداردسازی واحد اورژانس، تزریقات و واحد تریاژ، تهیه دستگاه اتوکلاو زباله برای ایمن کردن زباله‌های عفونی، خرید و تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های پیشرفته پزشکی در کنار استقرار و ارتقای سیستم‌های کیفی مدیریت از جمله کارهای صورت گرفته در این مرکز بوده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول