اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان:

دشتستان 16 سالن ورزشی مجهز و استاندارد دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان گفت: دشتستان 16 سالن ورزشی مجهز و استاندارد دارد.

دشتستان 16 سالن ورزشی مجهز و استاندارد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان اردشیر معلم در نشست مسئولان هیئت‌های ورزشی دشتستان اظهار داشت: تقویت باشگاه‌های ورزشی و گسترش فرهنگ ورزش در جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های اداره ورزش و جوانان است.

وی افزود: در چند سال اخیر در حد توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه ورزش در شهرستان فعالیت و تلاش کرده‌ایم و با وجود مشکلات مالی به موفقیت‌هایی رسیده‌ایم که البته پتانسیل ورزش دشتستان بسیار بالاتر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان دارای فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی و همچنین دارای پتانسیل بالایی در سطح استان و کشور بوده که در تمام هیئت‌ها دارای قهرمانان استانی و ملی است.

معلم ادامه داد: دشتستان دارای 15 ملی‌پوش است که چنین آماری در سطح استان بوشهر بی‌نظیر بوده و همچنین دارای مدال‌آوران آسیایی و المپیک هستیم ولی متاسفانه حمایت‌های خوبی نشده تا ما شرمنده جوانان ورزشکار و هیئت‌های تابعه خود باشیم در صورتی که اگر اعتبارات با عدالت تقسیم شود شرایط کاملا متفاوت خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از استقرار 16 سالن ورزشی استاندارد و مجهز در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: چهار سال پیش در دشتستان حدود شش سالن ورزشی داشتیم که در حال حاضر به 16 سالن رسیده ولی جوابگوی جمعیت ورزشکار شهرستان نیست.

معلم گفت: بزرگترین دغدغه ما مشکلات مالی بوده و در صورتی که 7 میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده ولی درصد بسیار اندکی به دشتستان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: با توجه به این همه مشکلات و جوابگو نبودن به هیئت‌ها چندین بار استعفای خود را کتبی و شفاهی به مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کردم که موافقت نشده است. 

این مسئول بیان کرد: نماینده دشتستان در مجلس پیگیری‌های خوبی برای رفع دغدغه ورزشکاران و هیئت‌ها داشته که امیدوار هستیم با تلاش و فعالیت مسئولان استان و شهرستان به نتایج خوبی برسیم.

در این نشست، تعدادی از مسئولان هیئت‌های ورزشی دشتستان نیز به بیان مشکلات و معضلات موجود پرداختند و خواستار رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول