اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام هاپکیدوی کشور:

نایب‌قهرمانی قزوین در مسابقات چهارجانبه هاپکیدو

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام هاپکیدوی کشور گفت: شرکت‌کنندگان در مسابقات جام رمضان بالغ بر 100 نفر بودند که استان‌های گیلان، قزوین و تهران به ترتیب در این مسابقات اول تا سوم شدند.

نایب‌قهرمانی قزوین در مسابقات چهارجانبه هاپکیدو

مصطفی قوامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه این مسابقات هر ساله در ماه مبارک رمضان برپا می‌شود، افزود: تیم‌های شرکت کننده، از استانهای گیلان، قزوین، تهران و مازندران در رده سنی نونهالان و نوجوانان بودند که همچون سال گذشته این مسابقات به میزبانی قزوین برگزار شد و شرایط خوبی از هر حیث  برای شرکت کنندگان فراهم بود.

قوامی در ادامه با تأکید بر تأثیر این مسابقات برای تقویت پایه‌ای نوجوانان و نونهالان و آشنایی با جمعیت‌های مختلف اظهار کرد: این افراد می‌توانند رهروان خوبی برای مسابقات آسیای و جهانی باشند که این امر زمینه‌ساز شناخت بیشتر آنها از محیط های مبارزه می‌شود.

عضو کنفدراسیون جهانی هاپکیدو با بیان اینکه هاپکیدو تاکنون توانسته در بازی‌های 2004، 2006 و 2008 افتخار آفرین باشد، گفت: تاکنون در زمینه قهرمانی هاپکیدو با قدرت کار شده و این مهم استمرار خواهد داشت و اعضای هیئت رئیسه نیز باید حافظ  عنوان قهرمانی جهان باشند و بتوانند جایگاه واقعی هاپکیدوی جمهوری اسلامی ایران را در جهان شناسانده و حفظ کنند.

وی تأکید کرد: برگزاری مستمر دوره‌های داوری و مربی‌گری نیز تأثیر بسزایی در تحقق خواست‌های هاپکیدوی کشور خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که هاپکیدو ورزشی است برای تمام سنین، افزود: این ورزش همراه با شناخت آناتومی بدن انسان و به عبارتی استفاده از نیروی حریف علیه خود او می‌باشد که می‌تواند مورد استقبال همگان قرار گیرد.

قوامی با اشاره به برگزاری 11 دوره استاژ بین‌المللی در ایران و استفاده از اساتید بزرگ هاپکیدو جهان و برگزاری مسابقات کشوری و جهانی برای شناساندن این رشته از اعلان اخبار خوشایند در آینده نزدیک در این زمینه خبر داد و افزود: برگزاری این دوره‌ها با استاژهای فنی برای ارتقای سطح هاپکیدو کشور می‌باشد.

قوامی در خاتمه از میزبانی خوب قزوین و حضور داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل تربیت بدنی استان در محل انجام مسابقات تشکر و خواستار تداوم توجه نسبت به این امر شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول